Нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису затверджені наказом Інформаційно-довідкового департаменту ДФС від 16.06.2016 №94 «Про внесення змін до наказу ІДД ДФС від 17.02.2015 №15» та набувають чинності з 01 липня 2016 року.
Форми реєстраційних документів попереднього зразка приймались віддаленими пунктами реєстрації користувачів АЦСК ІДД ДФС до 30 червня 2016 року включно.
Наказом затверджено нову редакцію наступних реєстраційних форм:
- Реєстраційна картка (для юридичної особи);
- Реєстраційна картка (для юридичної особи, зареєстрованої на території Донецької/Луганської областей, установчі документи якої втрачено);
- Реєстраційна картка (для фізичної особи/ фізичної особи – підприємця);
- Заява про зміну статусу посиленого сертифіката відкритого ключа.
- Додаток до розділу 2 Реєстраційної картки;
Переглянути та завантажити актуальні форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису можна у розділі «Реєстрація користувачів» офіційного інформаційного ресурсу АЦСК ІДД ДФС.
Нагадуємо, що підприємства, установи і організації усіх форм власності, а також фізичні особи мають можливість отримати посилені сертифікати відкритих ключів у 3 пунктах реєстрації користувачів Акредитованого центру сертифікації ключів ДФС в Одеській області, а саме:
- м. Одеса, бульвар Французький, буд. 7, 2-й пов., каб. 209, тел.: (048) 725-64-05;
- м. Одеса, вул. Стовпова, буд. 17, приміщення ЦОП, тел.: (048) 728-34-98;
- м. Ізмаїл, вул. Кишинівська, буд. 3, приміщення ЦОП, тел.: (04841) 7-28-09.