29 листопада 2017 року в ЗОШ №11 відбулось засідання методичного об’єднання вчителів біології на тему: «Наскрізна змістова лінія галузі Природознавство - «Здоров’я і безпека». В роботі засідання взяли участь вчителі біології ЗНЗ міста, методист ММК управління освіти, сім’ї, молоді та спорту Кулдикіна Т.С.
Навчальна діяльність на уроках біології має не просто дати дитині певну суму знань, а й сформувати в неї компетентність, що ґрунтується на знаннях, досвіді, цінностях, здібностях, набутих завдяки навчанню. Роль вчителя тут визначальна, адже саме він формує переконання в необхідності відповідального ставлення до власного здоров’я, отриманні певного обсягу знань, що допоможе зберегти здоров’я, зміцнити його, навчить мінімізувати залежність від екологічних та соціальних чинників, створить стійкі переконання, озброїть умінням використовувати отримані знання в практиці повсякденного життя.
Зі вступним словом на засіданні виступила керівник ММО вчителів біології, вчитель біології НВК «ЗОШ-ліцей», Височан Д.О., яка наголосила, що турбота про здоров’я - це найважливіша праця вчителя. Вчитель біології ЗОШ №11 Корабліна Л.А. поділилась досвідом роботи з використання здоров’язберігаючих технологій на уроках біології. Вчителі активно долучилися до обговорення заданої теми. Всі вони переконані, що сформувати здоров’язберігаючу компетентність учнів можна, використовуючи різноманітні технології навчання. Зацікавити, здивувати, поставити проблему, навчити думати, аналізувати, робити висновки — ось далеко не повний перелік завдань, що стоять перед вчителем. Щоб розв’язати їх, потрібно, крім традиційних, використовувати інноваційні форми й методи навчання: нестандартні уроки (інтегрований урок, дослідницький урок, рольова гра, театральна вистава тощо), технології колективно-групового навчання (мозковий штурм, мікрофон, мозаїка, розв’язування ситуаційних задач, виконання проектів тощо), технології кооперативного навчання (карусель, діалог), технології опрацювання дискусійних питань (за – проти), гра.