Захист прав споживачів – на постійному контролі Білгород-Дністровської міської ради


03.08.2021 09:14 35

За перше півріччя 2021 року до виконавчого комітету Білгород-Дністровської міської ради надійшло 75 звернень громадян з питань порушення законодавства про захист прав споживачів.

У своїх листах громадяни порушували наступні питання:

- про порушення Закону України “Про захист прав споживачів”;

- правил торгівлі продовольчими та непродовольчими товарами;

- правил торгівлі на міському ринку;

- за допомогою у поновленні їхніх прав як споживачів послуг ( житлово-комунальних, банківських, телекомунікаційних тощо);

- на неякісне виконання платних послуг з виготовлення метало-пластикових конструкцій;

- послуг з ремонту складної побутової техніки, електротоварів;

- щодо придбання товарів через інтернет-магазини поза торгівельними або офісними приміщеннями;

- щодо повернення товарів належної якості, які не були у використанні; - щодо відмови у видачі розрахункових документів на товари та інше.

63 усних звернення надійшло під час особистого прийому громадян головним спеціалістом - інспектором з питань захисту прав споживачів та 12 письмових звернень. За результатами розгляду, заявникам надані відповідні роз’яснення у передбачений законодавством термін. За необхідністю залучалися профільні спеціалісти структурних підрозділів виконавчого комітету та комунальних підприємств міста.

Вагома кількість звернень стосувалася надання банківських послуг, з метою оперативного реагування були проведені спільні консультації за участю керівників “Приватбанку” та “Ощадбанку”, де споживачі отримали необхідну, доступну та достовірну інформацію.

Надана допомога в оформленні претензій, при розгляді яких споживачам цьогоріч повернуто кошти за неякісні товари та послуги на загальну суму 47753 грн. (у порівнянні: за минулий 2020 рік – 11899 грн.).

Шановні містяни, у випадку порушення законодавства про захист прав споживачів Ви можете звернутися по допомогу до виконавчого комітету Білгород-Дністровської міської ради для вирішення проблемних питань, які виникають при здійсненні покупок та замовленні платних послуг. Щотижня (понеділок, вівторок, середа з 09:00 до 12:00год.) проводиться особистий прийом та надання консультацій головним спеціалістом – інспектором з питань захисту прав споживачів Бойковою Ганною Леонідівною у виконкомі Білгород-Дністровської міської ради (кабінет №207 - другий поверх, тел. (04849)2-74-95) за адресою: вул. Михайлівська,56.

Нагодуємо, що згідно п.11 ст.8 Закону України “Про захист прав споживачів” вимоги споживача розглядаються після пред’явлення споживачем розрахункового документа, а щодо товарів, на які встановлено гарантійний строк, - технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, з позначкою про дату продажу. Під час купівлі товарів дуже уважно і ретельно здійснюйте вибір товарів з обов’язковим оформленням та отриманням розрахункових документів (касові та товарні чеки, квитанції та інші).

З пропозиціями споживачі мають можливість звернутися до Контактного центру Білгород-Дністровської міської ради, який працює цілодобово без перерви та вихідних, за телефонами: 3-33-33 та моб. телефон 067-333-06-23. Також, надіслати звернення на електронну адресу Білгород-Дністровської міської ради: zvernennya_bdmr@ukr.net; ob.otdel@ukr.net .




Білгород-Дністровська міська рада, 2021 рік