Порядок реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій що застосовується для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги), затверджений наказом Міндоходів України від 28.08.13р. №417, згідно з яким:
першим кроком суб'єктів господарювання, які мають намір використовувати реєстратори розрахункових операцій, є вивчення документації щодо застосування певних видів реєстраторів, моделей та їх класифікацій у конкретних сферах діяльності, а потім вже їх придбання;
другий крок – обрання центру сервісного обслуговування та укладання із ним договору;
третій крок – звернутися до податкової місцезнаходженням (місцем проживання) суб'єкта господарювання та подати:
- заяву про реєстрацію РРО за формою №1-РРО;
- копію документа, що підтверджує факт придбання або безоплатного отримання РРО;
- копію документа на право власності або права перебування (оренди) в приміщенні, де будуть використовувати касовий апарат;
- копію договору із ЦСО (центру сервісного обслуговування);
- отримати довідку про резервування фіскального номера РРО за формою №2-РРО;
четвертий крок – протягом 5 робочих днів із моменту видачі довідки про резервування фіскального номера РРО звернутися до ЦСО, аби касовий апарат опломбували та ввели в експлуатацію;
п’ятий крок – копію згаданої довідки та акт до закінчення вищезазначеного п’ятиденного строку подати до податкової інспекції для завершення реєстрації РРО й отримання посвідчення.