Кожен, хто працює, може перевірити на веб-порталі інформацію з особового рахунку у системі персоніфікованого обліку, а пенсіонер – ознайомитися з розміром пенсії.
Органи Пенсійного фонду України роблять усе для того, щоб зробити зручним і зрозумілим доступ до інформації, яка накопичена в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.
З 1 жовтня 2012 року Пенсійний фонд України запровадив веб-портал електронних послуг. Цей електронний ресурс виконує дві функції:
- надання загальної інформації у сфері соціальних та пенсійних послуг (зразки заяв, бланків, документів для призначення та перерахунку пенсій);
- отримання можливості, не виходячи з дому, застосовуючи мережу Інтернет, відслідковувати стан своєї облікової персональної картки, правильність і повноту інформації, котру подає через органи Міністерства доходів і зборів в ПФУ роботодавець; пенсіонери можуть ознайомитись з розміром пенсії.
Після реєстрації на веб-порталі кожен громадянин має можливість вільного доступу до своєї персональної облікової картки та відомостей, що накопичуються з 1 липня 2000року із заробітної плати за всіма роботодавцями, а пенсіонер, окрім цього, може ознайомитися з пенсійними виплатами.
Для Вашої зручності процедура реєстрації максимально спрощена. Пропонуємо Вам алгоритм дій, щодо реєстрації у якості користувача веб-порталу ПФУ:
Крок 1
Спочатку Вам слід звернутись для оформлення заяви до Управління ПФУ. Підійти туди, узявши із собою реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний код) і паспорт. Уся процедура займе лише кілька хвилин. Це доведеться зробити особисто, і пов'язана така потреба із захистом інформації.
В подальшому, для того, щоб контролювати інформацію із системи персоніфікованого обліку, не треба буде виходити з дому.
Крок 2
Ви заповнюєте заяву. Внесені у заяву відомості перевіряються, вносяться до інформаційної системи Пенсійного фонду.
Вам друкується розписка про одержання заяви, а також (важливо!!!) «реєстраційний код». Цей код необхідний Вам для реєстрації на веб-порталі, отже, зберігайте його в таємниці до моменту закінчення реєстрації!
Адреса веб-порталу : http://portal.pfu.gov.ua
Крок 3
На головній сторінці порталу в правому верхньому кутку виберіть „РЕЄСТРАЦІЯ” та заповніть реєстраційну форму.
Введіть код в пункт „Номер заяви”, а також зазначте логін, пароль, адресу електронної пошти. Звертаємо Вашу увагу, що логін та пароль бажано вибирати такими, що не містять Ваших справжніх імен та прізвищ. Виконання такої рекомендації підвищить рівень захисту Ваших персональних даних.
На згадану адресу електронної пошти надійде лист для підтвердження реєстрації.
В листі знаходиться інтернет адреса (гіпперпосилання) по якій необхідно зробити вхід. Після підтвердження реєстрацію вважають завершеною.
УВАГА! Реєстрацію на веб-порталі здійснюють лише раз. Надалі доступ до електронних послуг, які передбачають персоналізований доступ (одержання виписок, надсилання запитів, скарг, запис на прийом тощо), відбувається після авторизації на веб-порталі ”Вхід”.
Крок 4
Вхід до порталу здійснюється натиснувши „Вхід до системи” Вказуєте логін та пароль, який Ви вводили під час реєстрації.
Натискаєте “УВІЙТИ”.
Крок 5
Перейдіть до „Особистого кабінету”. Виберіть пункт „Виписка із системи персоніфікованого обліку”.
Крок 6
Отримавши виписку з системи персоніфікованого обліку у кінці сторінки натисніть кнопку “ВИВАНТАЖИТИ”.
З ПОВАГОЮ
Перший заступник начальника
Білгород-Дністровського об’єднаного управління
Пенсійного фонду України Одеської області
Крижанівська О.М.