Для реєстрації реєстратора розрахункових операцій (РРО) суб’єкт господарювання (або ним уповноважена особа) повинен звернутися до органу державної фіскальної служби за основним місцем його обліку, як платника податків.
Тобто, придбавши у виробника касової техніки або Центру сервісного обслуговування (ЦСО) РРО, суб'єкти господарювання (юридичні та фізичні особи-підприємці), подають до органу фіскальної служби за місцем реєстрації такі документи:
- заяву про реєстрацію РРО;
- копію документа, що підтверджує право власності або користування РРО;
- копію документа на розміщення господарської одиниці, де буде застосовуватися РРО;
- копію договору суб'єкта господарювання з сервісним центром про технічне обслуговування та ремонт РРО.
Подання документів для реєстрації РРО можливо і в електронній формі.
Органом ДФС приймається рішення про можливість реєстрації РРО, формується та резервується фіскальний номер РРО, а також видається суб'єкту господарювання відповідна довідка, яка дійсна протягом п'яти робочих днів.
Протягом п'яти робочих днів з дати видачі довідки про резервування фіскального номера суб'єкт господарювання забезпечує переведення РРО у фіскальний режим роботи: занесення фіскального номера до фіскальної пам'яті РРО, персоналізацію та опломбування РРО в ЦСО.
Для завершення процедури реєстрації РРО суб'єкт господарювання до закінчення терміну дії довідки про резервування фіскального номера надає до органу ДФС копію довідки про опломбування РРО та акт введення в експлуатацію РРО виданий ЦСО.
Після отримання належним чином оформлених документів орган ДФС не пізніше наступного робочого дня проводить реєстрацію РРО шляхом внесення даних до інформаційної системи ДФС та надає суб'єкту господарювання реєстраційне посвідчення РРО, що засвідчує реєстрацію РРО в органі ДФС.
Нагадаємо, що платники єдиного податку третьої групи зобов‘язані застосовувати реєстратори розрахункових операцій з 01.07.2015 року, а платники єдиного податку другої групи - з 01.01.2016 року.