Як виправити помилки попередньо поданого звіту?


02.07.2014 12:03 412

Обов’язковим реквізитом при формуванні звіту «Щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» є «Тип форми».
Всі таблиці Додатків 4-6 розподіляються на дві категорії. Ті, які призначені для відображення загальних сум нарахованого внеску, виходячи з об’єкту нарахування та такі, які містять інформацію в розрізі найманих працівників та призначенні для ведення Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.
До першої категорії відносяться таблиці звіту Додатка 4 за номером 1-4, в яких тип форми не зазначається. Такі таблиці є «початковими» в будь-якому випадку, тобто виправити помилку в них страхувальник має право лише до закінчення терміну подання звіту, а саме до 20 числа наступного за звітним періодом.
До другої категорії відносяться таблиці 5-9 Додатка 4, в яких обов’язково зазначається тип форми. При цьому для коригування попередньо поданих даних використовують наступні типи форм:
- «скасовуюча» - у випадку, коли потрібно повністю скасувати відомості по застрахованій особі;
- «додаткова» - у випадку, коли формуючи звіт попереднього періоду, страхувальник помилково не включив в Таб.5 Додатка 4 дані про трудові відносини окремих працівників або не зазначив в Таб.7 Додатка 4 осіб, яким встановлюються умови пенсійного забезпечення, відмінні від загальнообов’язкового державного пенсійного страхування.
При цьому слід враховувати, що зміни в сумах нарахованої заробітної плати або доходу та, у зв’язку з цим, нарахованих сум єдиного внеску за звітний місяць при формуванні і поданні «скасовуючих» документів не допускається. Тобто, звіт, сформований для виправлення помилок за попередні звітні періоди, не повинен містити таблиці 1-4 Додатка 4.
Управління Пенсійного фонду України в м. Білгороді - Дністровському
та Білгород-Дністровському районі Одеської області




Білгород-Дністровська міська рада, 2024 рік