З метою сприяння зростанню престижності звання класного керівника, його ролі і статусу як компетентного педагога XXІ століття у виконанні завдань, покладених Законом України «Про загальну середню освіту» і Основних орієнтирів виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів, Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України ініційовано і організовано конкурс педагогічної майстерності «Класний керівник року». Згідно з Положенням, конкурс проводився у чотири тури за номінаціями: «Класні керівники 5-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів», «Вихователі шкіл-інтернатів».
Одним із завдань Конкурсу є виявлення якісно нових форм і методів, технологій організації виховної роботи, авторських педагогічних виховних програм, систем, моделей, обмін інформацією про сучасні науково-методичні та практичні досягнення, висвітлення результатів експериментальної діяльності в закладах освіти, участі в реалізації міжнародних та регіональних проектах (програмах) з проблем виховання. Конкурс - це сучасна альтернативна форма підвищення рівня психолого-педагогічної компетентності та педагогічної майстерності класного керівника.
Переможець Білгород-Дністровського міського і дипломант Одеського обласного етапу конкурсу – Наталя Анатоліївна Молчанова, класний керівник Білгород-Дністровського навчально-виховного комплексу «Школа-ліцей», представляла місто в складі делегації конкурсантів від Одеської області в заключному - Всеукраїнському етапі турніру, на який з регіонів України було представлено 97 робіт (серед яких: 44 роботи представили класні керівники загальноосвітніх шкіл як міських, так і сільських; 46 робіт представили класні керівники гімназій, ліцеїв, навчально-виховних комплексів; 7 робіт – вихователі шкіл-інтернатів).
За результатами Всеукраїнського туру конкурсу Н.А. Молчанова ввійшла до четвірки переможців від Одеської області! Провідною ідеєю виховної системи Наталі Анатоліївни - системи учнівського самоврядування «Вулики» («Розвиток духовно-катарсичної активності школярів середньої ланки через систему учнівського самоврядування «Вулики») є створення мікросередовища, яке сприяє розвитку життєвої активності підлітків в різних видах діяльності особистості, зокрема, і в духовно-катарсичній, через організацію системи самоврядування, побудованої на принципах єдності, цілісності учнівського колективу і гуманізації виховання.
Педагог Білгород-Дністровського НВК “Школа-ліцей” Н.А. Молчанова