17 жовтня 2015 року вступили в силу спільні накази Міністерства юстиції та Міністерства фінансів про електронний онлайн обмін інформацією між відомствами. Відповідні документи з Міністерства економіки, яке відповідає за органи статистики, та Мінсоцполітики, яке відповідає за Пенсійний фонд, були підписані ще 2 тижні тому.
Відтепер, зареєструвати бізнес в Мін’юсті, в органах Державної фіскальної служби, Пенсійному фонді та органах статистики можна буде впродовж робочого дня.
Якщо ви зареєструвалися в реєстрі Мін’юсту, кожні 2 години ця інформація в електронному вигляді потрапляє до інших органів. А ці органи протягом двох годин надають оновлену інформацію зі свого реєстру. Іншими словами, якщо ви на початку дня зареєструвалися як підприємець, до кінця дня ви вже будете стояти на обліку в усіх інших органах без необхідності ходити по цих органах і стояти в чергах.
Крім того повідомляємо, що при зверненні до центрів надання адмінпослуг за дозвільним документом у вас не мають права вимагати, наприклад, довідку про те, що ви підприємець. Доступ до реєстру є у відповідного співробітника центру і він сам може перевірити цю інформацію.
Завершенням процесу децентралізації і передачі функцій з реєстрації на місця має стати прийняття парламентом пакету з 4 законів та повної передачі функції реєстрації бізнесу та нерухомості місцевим органам влади й нотаріусам.
Удуденко Н.В. – головний спеціаліст сектору персоналу та організаційно -
інформаційної роботи управління Пенсійного фонду України
в м. Білгороді - Дністровському та Білгород-Дністровському районі