В Пенсійному фонді проведено опитування громадської думки


21.08.2014 13:08 366

В управлінні Пенсійного фонду України в м. Білгороді- Дністровському та Білгород-Дністровському районі Одеської області проведено опитування громадської думки. Під час даного опитування, яке було абсолютно добро­вільним та анонімним, відвідувачам управління Пенсійного фонду пропонували дати оцінку якості пенсійних послуг.

Кожному відвідуваче­ві пропонували заповнити анкету. Взяти участь в опитуванні виявили бажання 55 осіб, які зверталися до відділу обслуговування та розгляду звернень громадян - 28 жінок та 27 чолові­ків віком від 26 до 68 років. Згідно результатів опитування, гро­мадяни здебільшого звертаються до управління Пенсійного фонду, щоб отримати консультації, довідки, а також пода­ють документи для призначення або перерахунку пенсії.

Респондентам було запропо­новано оцінити якість наданих послуг спеціалістами управління. У під­сумку - 29 осіб оцінили роботу управління на «відмінно», 25 - «на добре» і один — на «задовільно».

91 % учасників опитування задоволені якістю обслуговування, 95 % респондентів задоволені саме культурою спілкування працівників.

47 відвідувачів стверджува­ли, що отримані відповіді від спеціалістів управління Пенсійного фонду є вичерпними, ґрунтовними та зрозумілими, а 35 учасни­ків опитування відзначили ви­сокий рівень якості інформа­тивних стендів.

У своїх анкетах більшість опитуваних відзначили, що прийом громадян, які звертаються до управління Фонду за допомогою «єдиного вікна», є зручним та необхідним, адже після того, як відкрилася громадська прий­мальна, відбулись позитивні зміни в роботі управління, се­ред яких, чи не найголовніша , це відсутність черг.

Пропозицій щодо поліпшен­ня прийому громадян, протягом опитування, ніяких не надходило.

Управління Пенсійного фонду України

в м. Білгороді - Дністровському

та Білгород-Дністровському районі

Одеської області




Білгород-Дністровська міська рада, 2024 рік