В управлінні Пенсійного фонду України в м. Білгороді- Дністровському та Білгород-Дністровському районі Одеської області проведено опитування громадської думки. Під час даного опитування, яке було абсолютно добровільним та анонімним, відвідувачам управління Пенсійного фонду пропонували дати оцінку якості пенсійних послуг.
Кожному відвідувачеві пропонували заповнити анкету. Взяти участь в опитуванні виявили бажання 55 осіб, які зверталися до відділу обслуговування та розгляду звернень громадян - 28 жінок та 27 чоловіків віком від 26 до 68 років. Згідно результатів опитування, громадяни здебільшого звертаються до управління Пенсійного фонду, щоб отримати консультації, довідки, а також подають документи для призначення або перерахунку пенсії.
Респондентам було запропоновано оцінити якість наданих послуг спеціалістами управління. У підсумку - 29 осіб оцінили роботу управління на «відмінно», 25 - «на добре» і один — на «задовільно».
91 % учасників опитування задоволені якістю обслуговування, 95 % респондентів задоволені саме культурою спілкування працівників.
47 відвідувачів стверджували, що отримані відповіді від спеціалістів управління Пенсійного фонду є вичерпними, ґрунтовними та зрозумілими, а 35 учасників опитування відзначили високий рівень якості інформативних стендів.
У своїх анкетах більшість опитуваних відзначили, що прийом громадян, які звертаються до управління Фонду за допомогою «єдиного вікна», є зручним та необхідним, адже після того, як відкрилася громадська приймальна, відбулись позитивні зміни в роботі управління, серед яких, чи не найголовніша , це відсутність черг.
Пропозицій щодо поліпшення прийому громадян, протягом опитування, ніяких не надходило.
Управління Пенсійного фонду України
в м. Білгороді - Дністровському
та Білгород-Дністровському районі
Одеської області