Щорічно 15 березня відзначається Всесвітній день споживачів. В місті Білгороді-Дністровському державна політика захисту прав споживачів спрямована на задоволення потреб населення у продовольчих та промислових товарах, побутових, комунальних та послугах транспорту і зв'язку, здійснюється на основі безумовного додержання вимог щодо якості та безпеки, постійного контролю за цим з боку міської ради.
Вже більше 20 років в його структурі функціонує сектор з питань захисту справ споживачів. Його робота спрямована на задоволення законних вимог громадян, упередження порушень прав споживачів, захист від неякісних, небезпечних товарів та послуг, запобігання реалізації споживачам продуктів сумнівної якості. Відповідно ст. 28 Закону України “Про захист прав споживачів” однією з головних задач даної служби є розгляд звернень мешканців міста, консультування їх з питань захисту прав.
На протязі 2016 року до сектору у справах захисту прав споживачів звернулося 228 громадян, у тому числі 73 з письмовими зверненнями та скаргами. Усі вони розглянуті в строки, згідно чинного законодавства. Усім споживачам надані роз’яснення діючого законодавства та юридичні консультації. Крім того, надана допомога в поверненні коштів за неякісні товари та послуги на загальну суму 56 тис. 580 грн.
В разі порушення прав споживачів мешканці Білгорода-Дністровського можуть звернутися до відповідного сектору міської ради. Особистий прийом споживачів проводиться щосереди з 10:00 до 12:00 у кабінеті №106 по вул. Михайлівській,56, (тел. 2-70-62).