Увага! Конкурс соціальної реклами в місті Білгороді-Дністровському «Місто майбутнього»


04.04.2014 12:36 818

Виконавчий комітет Білгород-Дністровської міської ради доводить до відома громадян, що відповідно до рішення виконавчого комітету №218 від 18 квітня 2013 року «Про проведення щорічного конкурсу соціальної реклами «Місто майбутнього» з метою виховання молоді через створення соціальної реклами, яка стверджує загальнолюдські цінності: справедливість, моральність, толерантність, патріотизм, милосердя, дружелюбність, захист прав людини, культура безпеки життєдіяльності; пропаганди активного і здорового способу життя, популяризація науки, культури, спорту, туризму, змістовного дозвілля, сприяння захисту навколишнього середовища оголошено конкурс соціальної реклами в місті Білгороді-Дністровському.

Виставку плакатів соціальної реклами планується присвятити до Дня міста та Дня молоді.

Рекламний матеріал необхідно надавати до відділу у справах сім’ї та молоді Білгород-Дністровської міської ради до 1 червня 2014 року за адресою: вул. Леніна,56, кабінет №202. Телефон (04849) 3-57-10.

Положення про проведення щорічного конкурсу соціальної реклами «Місто майбутнього». (Затверджено рішенням виконкому Білгород-Дністровської міської ради №218 від 18 квітня 2013 р.).

І. Загальні положення.

1.1. Це Положення регламентує статус і порядок проведення конкурсу соціальної реклами «Місто майбутнього» у місті Білгороді – Дністровському (далі Конкурс).

1.2. Організатором проведення Конкурсу є відділ у справах сім'ї та молоді Білгород-Дністровської міської ради (далі Відділ).

1.3. Підготовка та проведення Конкурсу покладено на Відділ, який забезпечує:

- інформаційно-рекламне висвітлення Конкурсу;

- тиражування документів та матеріалів Конкурсу;

- приймання матеріалів на Конкурс;

- підготовку підсумкових документів Конкурсу;

- підготовку та проведення фіналу Конкурсу.

ІІ. Мета й завдання Конкурсу.

2.1. Конкурс проводиться з метою виховання молоді через створення соціальної реклами, яка стверджує загальнолюдські цінності: справедливість, моральність, толерантність, патріотизм, милосердя, дружелюбність, свобода, захист прав людини, культура безпеки життєдіяльності;

2.2. Завданням Конкурсу є:

- залучення молоді до сфери соціальної творчості і громадського виховання;

- пропаганда активного і здорового способу життя, популяризація науки, культури, спорту, туризму, змістовного дозвілля, сприяння захисту навколишнього середовища;

- популяризація соціальної реклами серед молоді за допомогою розміщення робіт учасників Конкурсу в освітніх установах, в засобах масової інформації.

ІІІ. Умови участі в Конкурсі.

3.1. Конкурс проводиться за оголошенням Відділу;

3.2. У Конкурсі мають право брати участь молоді громадяни міста (окремі автори та авторські колективи) у віці від 14 до 35 років;

3.3. Участь у Конкурсі проводиться на безоплатній основі;

3.4. Конкурс проводиться у двох номінаціях:

- соціальний плакат;

- соціальний відеоролик;

3.5. Для участі у Конкурсі необхідно підготувати рекламний матеріал соціального характеру по одній або декількох запропонованих номінацій і тем та надати до Відділу до вказаного в оголошенні терміну;

3.6. По електронній пошті роботи не приймаються;

3.7. Всі конкурсні роботи, подані на Конкурс, назад не повертаються.

Технічні вимоги до робіт:

Плакат (малюнок, фотографія, колаж, комп’ютерна графіка) використані для створення плакату повинні бути авторськими. Робота повинна супроводжуватися гаслом чи іншим авторським текстом. Підпис робіт із зазначенням П.І.Б. автора є обов’язковим.

Відеоролик надається на окремому носії з текстовим описом сценарію. На початку відеоролика вказати назву Конкурсу, тему, по якій представлена дана робота, назву конкурсної роботи.

ІV. Вимоги до створення соціальної реклами.

4.1. Робота, її зміст, сюжет, дія сценічних осіб і персонажів не повинні суперечити законодавству України (ЗУ «Про рекламу»);

4.2. Текст реклами має бути коротким, лаконічним, оригінальним, може містити емоційне забарвлення, носієм якого є колір, світло, шрифт, малюнок, графічні елементи тощо;

4.4. Відсутність у рекламі недостовірних відомостей;

4.5. Рекламний матеріал повинен відповідати тематиці Конкурсу;

4.6. До участі в Конкурсі допускаються роботи подані в строки, вказані в оголошенні, зміст яких відповідає затвердженим номінаціям і темам Конкурсу відповідно до цього Положення.

VІ. Номінації Конкурсу.

6.1. У кожній номінації Конкурсу (соціальний плакат і соціальний відеоролик) визначено перелік тем на вибір учасника. Конкурс проводиться за наступними темами:

- «Україна, вперед!» - дана тема включає наступні питання:

модернізація країни, пріоритет технологічного розвитку, підвищення енергоефективності та продуктивності праці, впровадження енергозберігаючих технологій:

розвиток інноваційного мислення молоді, розкриття творчого потенціалу кожної особистості, заохочення до науково-технічної творчості та розвитку підприємництва в молодіжному середовищі.

«Ми - українці» - дана тема включає наступні питання:

єдність української нації, забезпечення інтересів кожної молодої людини незалежно від її національності;

боротьба з проявами екстремізму в молодіжному середовищі, виховання толерантності та віротерпимості, дружба народів, розвиток міжнаціональної взаємодії серед молоді;

формування образу України як багатонаціональної країни;

виховання лояльного ставлення до біженців та їх інтеграція в українське суспільство.

- «Наша Культура» - дана тема включає наступні питання:

збереження та вивчення культурної спадщини України;

самоосвіта та підвищення культурного рівня молоді;

розвиток внутрішнього туризму: популяризація і привернення уваги молодого покоління до культурної, природної та етнічної спадщини України;

підвищення інтересу молоді до відвідування музеїв, бібліотек, театрів, концертів, виставок та інших культурних подій в житті нашої країни.

- «Маю право...» - дана тема включає наступні питання:

електоральна активність молоді, підвищення довіри молоді до української виборчої системи;

висвітлення питань майбутнього пенсійного забезпечення молодих людей;

сприяння зайнятості населення, охорони праці та захисту трудових прав молоді;

підвищення інформованості молоді про свої права, включаючи питання надання державних послуг у галузі освіти, медицини та страхових гарантій;

споживча, юридична та фінансова грамотність молоді.

- «На благо суспільства і країни» - дана тема включає наступні питання:

патріотичне виховання молоді, формування у молоді соціальної активності та громадянської відповідальності;

пропаганда важливості захисту Вітчизни;

вивчення славних сторінок державотворення;

популяризація державної служби та праці на благо Вітчизни.

- «Моя сім'я - моє багатство» - дана тема включає наступні питання:

популяризація сімейних цінностей у молодіжному середовищі та спадкоємності поколінь;

пропаганда в молодіжному середовищі створення здорової сім'ї, народження і виховання дітей;

інформування про державну підтримку сім'ї, материнства і дитинства;

привернення уваги молоді до проблеми жорстокого поводження з дітьми.

«Дорогою добрих справ» - дана тема включає наступні питання:

розвиток добровольчого і волонтерського руху в молодіжному середовищі;

пропаганда масового безоплатного донорства серед молоді;

турбота про ветеранів та пенсіонерів;

формування сприятливої громадської думки та пропаганда серед молоді толерантного ставлення до людей з обмеженими можливостями.

- «Здоровий спосіб життя» - дана тема включає наступні питання:

пропаганда здорового способу життя та змістовного дозвілля молоді;

боротьба з курінням, алкоголізмом, наркоманією та іншими негативними соціальними проявами у молодіжному середовищі;

розвиток активного способу життя: спорту, фізичної культури і туризму.

«Бережи природу» - дана тема включає наступні питання:

збереження природи та захист навколишнього середовища;

пропаганда причетності молоді до долі планети і майбутніх поколінь, формування особистої відповідальності за збереження навколишнього середовища;

популяризація екологічних знань і культури, підвищення екологічної активності молоді;

запобігання лісовим пожежам, дбайливе ставлення до лісу, культура туризму і відпочинку в лісі.

«Безпека життя» - дана тема включає наступні питання:

захист життя і здоров'я громадян, навколишнього середовища і майна від пожеж і надзвичайних ситуацій, правила поведінки при виникненні надзвичайних ситуацій;

антитерористична захищеність і заходи з протидії злочинам терористичної спрямованості;

пропаганда дотримання правил дорожнього руху і підвищення безпеки на дорогах;

надання допомоги потерпілим і сім'ям загиблих при пожежах та інших надзвичайних ситуаціях, благодійність та соціальна підтримка;

попередження актів вандалізму і хуліганства, що загрожують життю і здоров'ю пасажирів залізничного, автомобільного та іншого транспорту;

- «Вибори в Верховну Раду» - дана тема включає наступні питання:

формування у молодого населення активної громадянської позиції;

популяризація політичної діяльності молоді.

VІІ. Порядок визначення переможців Конкурсу.

7.1. Журі Конкурсу формується Організаторами самостійно.

7.2. Кожна конкурсна робота оцінюється за такими критеріями:

відповідність роботи заявленій темі;

аргументованість і глибина розкриття змісту теми;

грамотність, професіоналізм рішення, ефективність рекламних, соціальних методик і технологій;

соціальна значущість, позитивність та креативність (новизна ідеї, оригінальність, гнучкість мислення) конкурсної роботи;

точність і дохідливість мови і стилю викладу.

7.3. Журі Конкурсу має право відхилити надіслані роботи, якщо вони не відповідають умовам цього Положення.

7.4. Підсумки Конкурсу розміщуються на офіційному порталі Білгорода-Дністровського, засобах масової інформації.

7.5. Проведення оцінки наданих робіт здійснює журі.

7.6. Роботи переможців отримують організаційну, інформаційну підтримку, рекомендуються для:

розміщення в ЗМІ (телебачення, друкована преса, інтернет);

розміщення на зовнішніх рекламних носіях;

розміщення на офіційному порталі Білгорода-Дністровського;

7.7. Журі проводить оцінку в кожній номінації по 10-бальній системі, переможці конкурсу визначаються шляхом підсумовування всіх балів.

7.8. За підсумками конкурсу визначається три призові місця в номінації «соціальний плакат» і «соціальний відеоролик».

7.9. Переможці нагороджуються грамотами та цінними призами.

8.0. Фінансування проведенням Конкурсу здійснюється за рахунок міської «Програми реалізації молодіжної, сімейної та ґендерної політики в місті Білгороді-Дністровському на 2012-2015 роки», залучені та спонсорські кошти.





Білгород-Дністровська міська рада, 2024 рік