У Пенсійному фонді України створюється нова система обслуговування громадян


12.05.2015 13:37 196

На сьогоднішній день у Пенсійному фонді України створюється нова система обслуговування громадян та обробки пенсійної документації на базі централізованих інформаційних технологій. Для громадян – це можливість звернутися за вирішенням своїх пенсійних питань до будь-якого управління Фонду, незалежно від місця проживання, отримати консультацію чи надіслати документи дистанційно.

На першому етапі у кожній області України визначено два-три пілотних райони, де, зокрема, відпрацьовуватимуть технологію оцифрування пенсійних справ та запровадження єдиних стандартів обслуговування. Це дасть змогу не тільки відмовитися від величезного паперового документообігу, а й спростити процедури прийому та обслуговування громадян, істотно скоротити час їхнього спілкування з фахівцями Фонду.

Для великих операційних залів (10 «вікон» і більше) планується запровадити систему електронного керування чергою, відео- та аудіофіксацію прийому громадян.

Обробка заяв про призначення пенсій та розрахунок найкращого варіанту пенсії невдовзі буде здійснюватись у бек-офісі в автоматичному режимі.

Пенсійний фонд, також, анонсує плани розвитку дистанційного обслуговування громадян. Подати заяву, звернення, скаргу, отримати консультацію, переглянути індивідуальні дані невдовзі можна буде, зокрема, через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду, пункт обслуговування в банку або на пошті і через модернізований Контакт-центр Пенсійного фонду України.

Удуденко Н.В. – головний спеціаліст

з організаційно - інформаційної роботи

управління Пенсійного фонду України

в м. Білгороді - Дністровському

та Білгород-Дністровському районі

Одеської області




Білгород-Дністровська міська рада, 2024 рік