На сьогоднішній день у Пенсійному фонді України створюється нова система обслуговування громадян та обробки пенсійної документації на базі централізованих інформаційних технологій. Для громадян – це можливість звернутися за вирішенням своїх пенсійних питань до будь-якого управління Фонду, незалежно від місця проживання, отримати консультацію чи надіслати документи дистанційно.
На першому етапі у кожній області України визначено два-три пілотних райони, де, зокрема, відпрацьовуватимуть технологію оцифрування пенсійних справ та запровадження єдиних стандартів обслуговування. Це дасть змогу не тільки відмовитися від величезного паперового документообігу, а й спростити процедури прийому та обслуговування громадян, істотно скоротити час їхнього спілкування з фахівцями Фонду.
Для великих операційних залів (10 «вікон» і більше) планується запровадити систему електронного керування чергою, відео- та аудіофіксацію прийому громадян.
Обробка заяв про призначення пенсій та розрахунок найкращого варіанту пенсії невдовзі буде здійснюватись у бек-офісі в автоматичному режимі.
Пенсійний фонд, також, анонсує плани розвитку дистанційного обслуговування громадян. Подати заяву, звернення, скаргу, отримати консультацію, переглянути індивідуальні дані невдовзі можна буде, зокрема, через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду, пункт обслуговування в банку або на пошті і через модернізований Контакт-центр Пенсійного фонду України.
Удуденко Н.В. – головний спеціаліст
з організаційно - інформаційної роботи
управління Пенсійного фонду України
в м. Білгороді - Дністровському
та Білгород-Дністровському районі
Одеської області