З метою соціалізації дітей з особливими потребами та залучення їх до суспільної діяльності з 2 по 6 грудня 2013 року продовжено роботу з питань впровадження інклюзивного навчання в навчальних закладах, зокрема:
- Проведено засідання соціальних педагогів, практичних психологів, логопедів та дефектологів з питань «Діяльність практичного психолога з батьками дітей з особливими потребами»;
- 5 грудня в дошкільному закладі №5 практичний психолог Ірина Ніколаєва провела майстер-клас «Специфіка роботи практичного психолога з дітьми-аутистами»;
- 6 грудня в міському методичному кабінеті з заступниками директорів з виховної роботи, соціальними педагогами та практичними психологами були обговорені досягнення та проблеми у впровадженні інклюзивного навчання в загальноосвітних закладах.
В ході проведених заходів фахівці обмінялися досвідом з практики роботи з дітьми з особливими потребами та отримали методичні рекомендації щодо продовження впровадження інклюзії в заклади освіти.