З метою запровадження нових форм роботи, спрямованих на пришвидшення укомплектування вакансій. пропонується введення нового інструменту – відео-вакансії.
Відео-вакансія – це альтернатива звичайним пропозиціям про роботу у текстовому вигляді, за допомогою якої роботодавець має змогу виділити своє підприємство та вакансії серед багатьох інших. Відео-вакансія являє собою невеликий відеоролик, в якому уповноважена особа роботодавця презентує підприємство (організацію, установу), розповідає про загальні аспекти його роботи, роль та місце майбутнього співробітника в структурі підприємства, а також його основні завдання та обов'язки. Традиційно в таких відео робиться акцент на перевагах пропонованого місця роботи для посилення інтересу шукачів.
Додавання візуальної складової до вакансії забезпечує цілий ряд досить істотних переваг:
- новизна і незвичність для ринку праці Одеського регіону, що привертає увагу краще, ніж текстові оголошення про роботу;
- можливість лаконічно і максимально доступно розповісти про вакансію;
- підвищення привабливості підприємства (організації, установи) на фоні аналогічних підприємств;
- формування позитивного іміджу підприємства, залучення уваги досить цінної частини загальної аудиторії;
- участь у відеоролику реальних представників підприємства (найкраще – керівництва) сильно підвищує рівень довіри серед шукачів роботи.
Пропонуємо Вам надати відеоролик про актуальні вакансії Вашого підприємства!
В.о. директора Н.М. Кавалєрова