В сучасних умовах платники податків мають можливість легко вирішити спектр питань з податкового звітування та обліку, не виходячи зі свого офісу чи дому, заощадити особистий час та скоротити до мінімуму контакти з фахівцями фіскальної служби. А в цьому їм допоможуть електронні сервіси ДФС України.
Так, на офіційному сайті служби (http://sfs.gov.ua) можна отримати інформацію про потенційного бізнес-партнера щодо його сумлінності зі сплати податків, ознайомитися з реєстрами платників ПДВ, страхувальників, платників єдиного податку, заповнити декларацію тощо.
Крім того, платник може скористатися послугами «Електронного кабінету платника податків», за допомогою якого користувач в режимі реального часу готує, заповнює та звітує в електронному вигляді; переглядає дані про стан розрахунків з бюджетом тощо.
Для користування сервісом Електронна звітність необхідно зробити лише 4 кроки:
Перший крок. Мати комп’ютер з операційною системою Windows та доступ до мережі Інтернет.
Другий крок. Отримати електронний цифровий підпис.
Третій крок. Укласти договір з територіальним органом ДФС «Про визнання електронних документів» з метою подальшого подання звітності в електронній формі. Достатньо лише завантажити інсталяційний пакет «Спеціалізованого клієнтського програмного забезпечення для формування та подання звітності до "Єдиного вікна подання електронної звітності"», яке знаходиться на офіційному веб-порталі у розділі «Електронна звітність» (http://sfs.gov.ua/elektronna-zvitnist/spetsializovane-klientske-program/).
Четвертий крок. Сформувати договір «Про визнання електронних документів» в електронному вигляді та підписати, використовуючи власний ключ та посилений сертифікат, сформований в Секторі реєстрації користувачів. Після того, як угода з територіальним органом ДФС буде підписана, можна відправляти свою звітність в електронному вигляді.