«Особлива дитина у закладі дошкільної освіти. Що робити?»
«…Ці люди мають бути уважні, дуже тонко відчувати світ, мати відкрите серце, не боятися мріяти, уявляти і вірити»
Катерина Бабкіна (українська письменниця і поет)
4 квітня 2019 року практичних психологів та асистентів вихователів закладів дошкільної освіти міста ласкаво запросив дитячий садочок №3 «Дзвіночок». Практичним психологом даного закладу Воронковою Оксаною Іванівною в рамках міського методичного об’єднання був проведений сумісний семінар-практикум для практичних психологів та асистентів вихователів, які працюють у дитячих садочках міста.
Лейтмотивом заходу було психолого-педагогічний супровід дитини з особливими освітніми потребами у тандемі «психолог-асистент вихователя».
Учасники семінару відпрацювали алгоритм складання індивідуальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами за результатами комплексної оцінки психолого-медико-педагогічної комісії та висновків інклюзивно-ресурсного центру. Директор ІРЦ Ніколайчук Наталя Іванівна запропонувала практичним психологам сумісно скласти картки спостереження для дітей з особливими освітніми потребами відповідно до їх діагнозів та вікових категорій.
Учасники семінару зазначили високу продуктивність, актуальність, змістовність та корисність даного заходу.