27.10.2015 року на базі Білгород-Дністровської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5 Одеської області проводився міський семінар вчителів математики за темою «Сучасні освітні технології та компетентнісний підхід до навчання».
У семінарі взяли участь керівник ММО Саєнко М.М., вчителі математики шкіл міста.
Під час роботи семінару були обговорені такі питання: ознайомлення із технологією мислення «Метод 6 капелюхів», набуття практичних навичок із використанням даного методу на перших уроках стереометрії у 10 класі.
Із доповіддю «Сучасні освітні технології та компетентнісний підхід до навчання» виступила керівник МО ЗОШ № 5 Старостіна А.А. Учасники семінару були ознайомлені з системою математичної освіти на різних ступенях навчання. Преважна більшість учасників семінару відзначила, що в організації навчального процесу доцільно надавати пріоритет методам активного навчання і його сучасним технологіям.
Заступник директора з НВР ЗОШ № 5 Бушняк Ю.О. ознайомила присутніх із технологією критичного мислення «Метод 6 капелюхів» - це метод організації мислення», розробленого англійським психологом і спеціалістом в області творчого мислення Едвардом де Боно, та запропонувала використання цього методу на уроках.
Учителі подивилися фрагмент уроку вчителя Старостіної А.А. у 7 класі на тему «Відрізки. Вимірювання відрізків», з’ясували, що рольова гра «Магія 6 капелюхів» має велике значення для розвитку критичного мислення при розв’язувані задач. Учителем ЗОШ № 5 Журавською Л.О. був проведений практикум «Метод 6 капелюхів». Перші уроки стереометрії».
Учителі міста висловлювали свої думки, спостереження, причинні наслідки, зауваження, емоції, конструктивні поради щодо ефективності проведення перших уроків стереометрії, використовуючи метод де Боно.
Педагоги дійшли висновку, що ефективність розв’язування стереометричних задач можна значно збільшити за рахунок використання не тільки традиційних засобів, унаочнення, обчислення, а й нових інформаційних технологій.
Практичний психолог ЗОШ № 5 Мінчева О.А. систематизувала знання про сучасні освітні технології. Аналіз отриманої інформації психолог закріпила шляхом проведення тесту «16 асоціацій», провела міні-тренинг на основі метафоричних асоціативних карт «Життя – як диво».
Крізь призму математичних знань, отриманих у школі, лежить великий шлях до величезних майже неосяжних сфер праці і винаходів.