Музично-естетичне виховання є одним з важливих чинників формування гармонійної, духовно багатої особистості й передбачає прилучення людини з дитинства до культурної спадщини свого народу та народів світу. Особливу роль у цьому відіграють уроки музичного мистецтва, які є обов’язковими в розкладі предметів загальноосвітніх навчальних закладів міста.
27 листопада 2013 року на базі Білгород-Дністровської ЗОШ І-ІІІ ступенів №3 відбувся семінар-практикум вчителів музичного мистецтва на тему: «Формування особистості школяра засобами музичної культури».
У доповіді методиста міського методичного кабінету К.Г Юреско підкреслено, що головними завданнями загальної музичної освіти в основній школі є особистісний розвиток учня і збагачення його емоційно-естетичного потенціалу під час сприймання та інтерпретації творів музичного мистецтва, а також формування ціннісних орієнтацій, потреби в творчій самореалізації та духовно-естетичному самовдосконаленні.
Вчитель музичного мистецтва ЗОШ №3 Шевченко М.В. змістовно і доступно висвітлила питання щодо формування музично-естетичної культури школярів.
Серед розглянутих питань особливу увагу приділено застосуванню інтерактивних технологій на уроках музичного мистецтва. За допомогою ділової гри було визначено роль нетрадиційних уроків музичного мистецтва.
Під час практичної частини заходу учасники семінару відвідали урок музичного мистецтва у 5 класі на тему «Українські народні музичні інструменти», який провів вчитель ЗОШ №3 Шевченко В.П. Урок яскраво розкрив основну мету та загальні завдання, спрямовані на формування освітніх компетенцій його вихованців. Учні впевнено й грамотно відповідали на запитання вчителя щодо творчості композиторів, видів і назв музичних інструментів, інтонаційно чисто співали програмовий твір – «Пісню про чарівників», уважно слухали й споглядали уривки з «Запорізького маршу», музичного твору «Мелодія» Мирослава Скорика.
Учасники семінару обмінялися думками за «круглим столом» та висловили свої враження від проведеного заходу.