Для реєстрації та отримання послуг електронного цифрового підпису необхідно заповнити реєстраційну картку за визначеною формою та зібрати певний перелік документів.
Завантажити форми реєстраційних карток та зразків їх заповнення, а також переглянути перелік документів необхідних для реєстрації можна на офіційному сайті Акредитованого центру сертифікації ключів ДФС (www.acskidd.gov.ua).
Реєстраційні картки передбачені двох форм – для фізичних та юридичних осіб.
Крім цього, на офіційному сайті АЦСК ІДД ДФС є переліки документів необхідних для реєстрації користувачів таких категорій: фізичні особи, фізичні особи – підприємці, самозайняті особи, юридичні особи, філії та представництва юридичної особи приватного права, іноземні представництва, органи державної влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації державної форми власності.
Заповнивши реєстраційну картку та зібравши необхідні документи для реєстрації та отримання послуг електронного цифрового підпису, необхідно звернутися до одного з представництв АЦСК в Одеській області:
- м. Одеса, бульвар Французький, буд. 7, 2-й пов., каб. 209, тел.: (048) 725-64-05;
- м. Одеса, вул. Стовпова, буд. 17, приміщення ЦОП, тел.: (048) 717-33-92;
- м. Ізмаїл, вул. Кишинівська, буд. 3, приміщення ЦОП, тел.: (04841) 7-29-37.
Режим роботи:
понеділок – четвер з 9:00 до 18:00; п’ятниця з 9:00 до 16:45; обідня перерва з 13:00 до 13:45