Про стан роботи зі зверненнями громадян у виконкомі Білгород-Дністровської міськради


20.09.2013 10:14 1009

19 вересня 2013 року в ході засідання виконавчого комітету Білгород-Дністровської міської ради начальник відділу по роботі зі зверненнями громадян Олеся Вовченко проінформувала присутніх щодо стану роботи за I півріччя 2013 року.

Вона повідомила, що аналіз заяв, скарг і пропозицій громадян, які надійшли до виконавчого комітету міської ради та розглянуті за дорученням органів влади вищого рівня протягом першого півріччя 2013 року свідчить про зменшення кількості звернень громадян на 99 одиниць. Всього за станом на 1 липня 2013 року до виконкому міськради надійшло 1405 (1504 звернення за аналогічний період минулого року).

За звітний період за видами звернень, визначених Законом України “Про звернення громадян”, домінують клопотання (заяви) 98% (1379), скарги становлять 2% (25) усіх звернень, пропозиції (зауваження) – 0,07% (1).

На 6 одиниць збільшилась кількість повторних листів – 14; колективних звернень надійшло – 82, що на 6 менше, ніж у минулому році.

Найбільш актуальними для населення міста на даний час залишаються питання аграрної політики і земельних відносин – 366; соціального захисту – 289; комунального господарства – 155; будівництва – 198; питання житлової політики – 84.

Звернення громадян до вищих органів влади яскраво відображають проблеми, над якими необхідно працювати, а це в першу чергу питання комунального господарства, яких надійшло - 18. Мешканці міста порушували питання експлуатації та ремонту житла – 3; газифікації – 1; санітарного стану, благоустрою населених пунктів – 4; плати за житло та комунальні послуги (тарифи) – 3; електропостачання населених пунктів - 7 та інше.

На другому місці за кількістю звернень громадян перебувають питання соціального захисту – 8, заявники у 7 випадках порушували питання щодо надання матеріальної допомоги. Щодо вирішення житлових проблем надійшло 5 листів (щодо поліпшення житлових умов – 4).

Окремо О. Вовченко зазначила, що розпорядженням Кабінету Міністрів України від 27.05.2009 року №579-р утворено державну установу «Соціальний контактний центр», а постановою Кабінету Міністрів України від 12.08.2009 року №898 «Про взаємодію органів виконавчої влади та державної установи «Соціальний контактний центр» визначено порядок роботи зі зверненнями громадян, отриманих під час урядової телефонної «гарячої лінії». Дані дзвінки в обов’язковому порядку підлягають окремій реєстрації. Протягом першого півріччя 2013 року зареєстровано 119 звернень через цю телефону лінію, заявникам надані обґрунтовані відповіді у визначений 15-денний термін без затримки.

Також начальник відділу по роботі зі зверненнями громадян О. Вовченко повідомила, що із загальної кількості звернень позитивно було вирішено 54,6%, або 768 заяв. Не задоволено 637 листів по наступним причинам:

- 22 звернення були переадресовані для розгляду в інші установи, в зв’язку з тим, що розгляд порушених в них питань не відносяться до компетенції виконкому міськради;

- 9 заявників відзивали свої заяви;

- 19 відмовлено у задоволенні;

- в роботі знаходиться 50 (3,6%) звернень;

- не вирішено з об’єктивних причин (38,2%) 537 заяв, заявникам надані обґрунтовані відповіді.

Роботі зі зверненнями громадян приділяється велика увага з боку керівництва виконавчого комітету Білгород-Дністровської міської ради, вказана тема систематично обговорюється на засіданнях виконкому та загальних апаратних нарадах.



Підписуйтесь на наш Telegram канал, та отримуйте офіційні новини миттєво https://t.me/AkkermanOfficial

При публікації матеріалу прохання вказувати джерело за допомогою гіперпосилання на сайт Білгород-Дністровської міської ради https://bilgorod-d.gov.ua



Білгород-Дністровська міська рада, 2022 рік