Про стан організації роботи із зверненнями громадян за 9 місяців 2014 року


07.10.2014 12:22 259

Управлінням Пенсійного фонду України в м. Білгороді-Дністровському та Білгород-Дністровському районі постійно вживаються заходи щодо покращення роботи зі зверненнями громадян.
Проводиться інформаційно-роз’яснювальна робота: на Веб-сайтах міськвиконкому та райдержадміністрації розміщено 137 матеріалів інформаційно-аналітичного характеру, в місцевій пресі надруковано 22 статті. Спеціалістами управління організовано та проведено 24 виступи по місцевому радіо „Новини Придністров’я”, 7 виступів по кабельному телебаченню, 176 „гарячих” телефонних ліній (звернулось 221 особа), 8 „прямих” телефонних ліній ( звернулось 44 осіб). Прийнято участь в семінарах організованими Білгород-Дністровською районною державною адміністрацією та Білгород-Дністровським центром зайнятості. Крім того, проводяться зустрічі з трудових колективах та за місцем проживання громадян.
207 громадян звернулись на особистий прийом до керівництва управління. В порівнянні з минулим роком кількість громадян що звернулись на особистий прийом зменшилась на 169 осіб або на 44,9 %. Прийнято участь у 13 виїзних прийомах громадян за місцем проживання, організованих Білгород-Дністровською райдержадміністрацією та Білгород-Дністровською районною радою, на яких прийнято 42 громадян. Громадянам надані повні та обґрунтовані відповіді.
Крім того, громадянам забезпечено безперешкодний доступ до даних особистого персоніфікованого обліку, можливість перевірити дані для призначення пенсії та ознайомитись із змістом їх персональних облікових карток, через 2 інформаційні кіоски, які розташовані в адміністративних приміщеннях управління Пенсійного фонду (вул. Кірова,28 ( „єдине вікно”) та вул. Калініна, 10-б).
За звітний період до управління надійшло 133 письмових звернень, що на 5,6 % або на 7 звернень більше ніж за відповідний період минулого року. Із загальної кількості звернень 100 відсотків становлять заяви. Скарги та пропозиції від громадян до управління не надходили.
В письмових зверненнях громадян порушувались наступні питання: призначення (перерахунок) пенсій, правильності їх розрахунку; виплати надбавки “дітям війни” по рішенням суду ; про надавання копій документів та інші.
Через вищі органи влади до управління надійшло 28 звернення (21,0% від усіх звернень), що на 15 звернень менше ніж у відповідному періоді минулого року. У тому числі 23 звернень надійшло з головного управління ПФУ в Одеській області, 2- з Білгород – Дністровської районної державної адміністрації та 3-з Білгород-Дністровської міжрайпрокуратури.
Надійшло 3 колективних звернень та 8 – повторних, що становлять відповідно 2,3% та 6,0% загальної численності.
В усіх випадках заявникам пенсія призначена та перерахована відповідно до вимог чинного законодавства. Звернення розглянуті у встановлені законодавством терміни, заявникам надані повні та обґрунтовані  письмові відповіді .
Запити про надання інформації, відповідно до Закону України „Про доступ до публічної інформації” до управління не надходили.
Управлінням Пенсійного фонду вживаються вичерпні заходи щодо забезпечення оперативного реагування на звернення, що надходять до Державної установи „Урядовий контактний центр”. Забезпечено об’єктивний і вчасний розгляд 78 звернень, які надійшли до управління.
Найчастіше заявники звертаються з питання щодо перерахунків та правильності нарахування пенсії, виплати за рішенням суду надбавки „дітям” війни”.
З листопада 2013 року управлінням Пенсійного фонду впроваджено порядок прийому та обслуговування громадян за принципом „єдиного вікна”.
Метою запровадження прийому та обслуговування осіб за принципом „єдиного вікна” є спрощення процедури отримання послуг, скорочення строків їх надання, підвищення якості.
За січень- вересень поточного року 24063 особам надано консультації, роз’яснення та послуги , в тому числі: 21442 особи звернулися з питань пенсійного забезпечення; 159 осіб –з питань обліку надходжень від сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування; 215 осіб - питань приймання від платників єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування звітності; 2247 осіб - з інших питань.
Управління Пенсійного фонду України в м. Білгороді-Дністровському та Білгород-Дністровському районі постійно працює над поліпшенням обслуговування громадян.
Білоус Л.А.
Перший заступник начальника управління
ПФУ в м. Білгороді-Дністровському та
Білгород-Дністровському районі
Одеської області.




Білгород-Дністровська міська рада, 2024 рік