Про стан організації роботи із зверненнями громадян за 2014 рік


13.01.2015 14:29 300

Управління Пенсійного фонду України в м. Білгороді-Дністровському та Білгород-Дністровському районі постійно працює над удосконаленням роботи із зверненнями громадян. Підвищенням рівня аналітичної роботи для вчасного виявлення найбільш гострих суспільно-значущих проблем, що породжують звернення громадян і потребують негайного вирішення, продовжує відповідну роботу з населенням з метою своєчасного реагування на їх звернення і розв’язання порушених ними питань.

Проводиться інформаційно-роз’яснювальна робота: на Веб-сайтах Білгород-Дністровського міськвиконкому та Білгород-Дністровської райдержадміністрації розміщено 230 матеріалів інформаційно-аналітичного характеру, в місцевій пресі надруковано 27 статей. Спеціалістами управління організовано та проведено 35 виступів по місцевому радіо „Новини Придністров’я”, 231 „гарячих” телефонних ліній (звернулось 282 особи), 10 „прямих” телефонних ліній (звернулось 48 осіб). Прийнято участь в семінарах організованих Білгород-Дністровським центром зайнятості, Білгород-Дністровською райдержадміністрацією та виконавчим комітетом Білгород-Дністровської міськради.. Крім того, проводяться зустрічі з трудових колективах та за місцем проживання громадян. Спільно з соціальними службами проводилися зустрічі з переселенцями з Донецької та Луганської областей, на яких надали роз’яснення стосовно пенсійного забезпечення.

286 громадян звернулось на особистий прийом до керівництва управління. В порівнянні з минулим роком кількість громадян що звернулись на особистий прийом зменшилась на 222 особи або на 43,7%. Прийнято участь у 19 виїзних прийомах громадян за місцем проживання, організованих Білгород-Дністровською райдержадміністрацією та Білгород-Дністровською районною радою, на яких прийнято 58 громадян. Спеціалісти управління відвідали 102 осіб з обмеженими фізичними можливостями. Громадянам надані повні та обґрунтовані відповіді.

Крім того, громадянам забезпечено безперешкодний доступ до даних особистого персоніфікованого обліку, можливість перевірити дані для призначення пенсії та ознайомитись із змістом їх персональних облікових карток, через 2 інформаційні кіоски, які розташовані в адміністративних приміщеннях управління Пенсійного фонду (вул. Кірова,28 ( „єдине вікно”) та вул. Калініна, 10-б).

За 2014 рік до управління надійшло 169 письмових звернень, що на 9,6 % або на 18 звернень більше ніж за 2013 рік. Скарги та пропозиції від громадян до управління не надходили.

В письмових зверненнях громадян порушувались наступні питання: призначення (перерахунок) пенсій, правильності їх розрахунку; виплати надбавки “дітям війни” по рішенням суду ; про надавання копій документів та інші.

В порівнянні з 2013 роком зменшилась кількість звернень на 23,3% або на 14 звернень, що надійшли до управління через вищі органи влади. Так, через вищі органи влади до управління надійшло 46 звернень (24,6% від усіх звернень). У тому числі 37 звернень надійшло з головного управління ПФУ в Одеській області, 2- з Білгород – Дністровської районної державної адміністрації та 7-з Білгород-Дністровської міжрайпрокуратури.

Надійшло 5 колективних та 11 повторних звернень до управління, що становлять відповідно 3,0% та 6,5% загальної численності. В усіх випадках заявникам пенсія призначена та перерахована відповідно до вимог чинного законодавства. Звернення розглянуті у встановлені законодавством терміни, заявникам надані повні та обґрунтовані письмові відповіді .

Запити про надання інформації, відповідно до Закону України „Про доступ до публічної інформації” до управління не надходили.

Управлінням Пенсійного фонду вживаються вичерпні заходи щодо забезпечення оперативного реагування на звернення, що надходять до Державної установи „Урядовий контактний центр”. Забезпечено об’єктивний і вчасний розгляд 116 звернень, які надійшли до управління.

Найчастіше заявники звертаються з питання щодо перерахунків та правильності нарахування пенсії, виплати за рішенням суду надбавки „дітям” війни.

Запровадження прийому та обслуговування осіб за принципом „єдиного вікна” спростило процедуру отримання послуг, скоротило строки їх надання, підвищило якість.

За 2014 рік 33615 громадянам надано консультації, роз’яснення та послуги з питань: пенсійного забезпечення, обліку надходжень від сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування; прийняття звітності та інші.

Білоус Л.А.

Перший заступник начальника управління

ПФУ в м. Білгороді-Дністровському та

Білгород-Дністровському районі

Одеської області.




Білгород-Дністровська міська рада, 2024 рік