Прийом громадян за принципом «єдиного вікна» - це зручно та оперативно.


21.08.2015 11:30 248

З листопада 2013 року в управлінні Пенсійного фонду України в м. Білгороді - Дністровському та Білгород-Дністровському районі Одеської області прийом громадян проводиться за принципом «єдиного вікна», який було створено саме з метою спрощення процедур отримання послуг, створення належних умов для надання громадянам безоплатних консультацій з питань призначення та виплати пенсій, захисту їх прав та свобод на виконання постанови правління Пенсійного фонду України від 21.02.2012 №4-3 «Деякі питання удосконалення прийому та обслуговування осіб, що звертаються до органів Пенсійного фонду України». Адже, кожна людина, яка звернулася до управління Пенсійного фонду, може, при таких умовах прийому, з'ясувати свої питання з пенсійного забезпечення в одному місці, без ходіння по кабінетах, і в будь-який зручний для неї час упродовж_робочого_дня. Прийом громадян здійснюється без встановлення спеціальних днів і годин, без поділу за зональним чи дільничним принципом у межах одного управління. Крім того, розмежовано функції прийому громадян та обробки поданих ними документів, що, значно поліпшує і оперативність, і якість опрацювання матеріалів.
Фахівці, які працюють у громадській приймальні за принципом «єдиного вікна» завжди можуть надати такі послуги, як:
- прийом та реєстрація звернень, заяв про надання послуг, скарг, запитів про надання інформації, у тому числі тих, що надходять електронною поштою, передачу їх для опрацювання іншим відділам управління відповідно до функціональних повноважень;
- надання одержувачам послуги загальної інформації про умови, порядок призначення, перерахунку, виплати пенсії, тощо;
- надання зразків та бланків заяв, інших документів, необхідних для призначення (перерахунку) пенсій, видачі пенсійних посвідчень, включаючи надання консультацій і допомоги у заповненні документів;
- надання одержувачу послуги інформації по результатах розгляду заяв, звернень (крім тих, що підлягають надсиланню поштовим відправленням);
- надання роз'яснень, консультацій з питань пенсійного забезпечення та збору;
- перегляд інформації про особу, що міститься в Державному реєстрі загальнообов'язкового державного соціального страхування, автоматизованій системі обробки пенсійної документації, зокрема про сплачені страхові внески, набутий страховий стаж, розмір заробітної плати, дані, на підставі яких призначено пенсію, її розмір і виплату;
- надання одержувачу послуги інформації про виплату пенсій;
- видача довідок про доходи громадян;
- прийом документів на оформлення допомоги на поховання та недоотриманої пенсії;
- облік одержувачів послуги.
Так, лише за період з 10 по 19 серпня 2015 року послугами громадської приймальні в управлінні Пенсійного фонду України в м. Білгороді - Дністровському та Білгород-Дністровському районі скористалося 1021 особа. Надано методичну та консультаційну допомогу 541 відвідувачам з питань законодавства про пенсійне забезпечення. Прийнято документів для призначення пенсій від 49 осіб, для перерахунку пенсії - від 94 осіб, для оформлення допомоги на поховання — 25 осіб. Видано довідок : щодо розміру пенсії — 48 особам; для отримання субсидій - 30 особам та про перебування на обліку - 79 особам. Прийнято заяв на виплату пенсій через установи банку або через відділення зв'язку від 11 осіб, на виплату пенсій за довіренністю - 19 осіб.
Спеціалісти «єдиного вікна», під час проведення прийому громадян, вирішують актуальні питання у застосуванні окремих нормативних актів, проводять правову та логічну оцінку документів при зверненні за призначенням чи перерахунком пенсії.
Для отримання інформації про якість надання послуг спеціалістами управління постійно проводиться опитування відвідувачів громадської приймальні, результати якого підтвердили перевагиобслуговування громадян за принципом “єдиного вікна”. Адже, безперечною перевагою такого принципу прийому являється зручність доступу всіх категорій громадян до необхідної інформації та оперативність обробки усіх даних.
Консультації з питань пенсійного законодавства можна отримувати по телефону «гарячої лінії»: 249- 3-68-82; 249- 3-88-37; 249- 3-56-70, яка працює щоденно в режимі роботи управління, або безпосередньо в самому управлінні Пенсійного фонду України в м. Білгороді - Дністровському та Білгород-Дністровському районі за адресою: вул. Кірова, 28 (приміщення Ощадбанку, І поверх) каб. №1.

Удуденко Н.В. – головний спеціаліст
з організаційно - інформаційної роботи
управління Пенсійного фонду України
в м. Білгороді - Дністровському
та Білгород-Дністровському районі
Одеської області  




Білгород-Дністровська міська рада, 2024 рік