02 березня 2016 року в ЗОШ № 3 відбулось засідання методичного об’єднання вчителів музичного мистецтва на тему: «Педагогічна майстерність вчителів музичного мистецтва».
В роботі засідання взяли участь вчителі музичного мистецтва ЗНЗ міста, методист ММК відділу освіти Кулдикіна Т.С. Основною метою засідання була презентація свого досвіду вчителями, які проходять атестацію у цьому навчальному році. Серед них Мельник Ауріка Костянтинівна (ЗОШ № 1), Харківська Галина Олександрівна (НВК «ЗОШ-гімназія»), Шевченко Володимир Петрович, Шевченко Марина Валеріївна (ЗОШ № 3), Шулякова Олена Юріївна (ЗОШ № 4). Кожен з вчителів підготував невеличку презентацію власного досвіду роботи. Всі вони мають багато цікавих напрацювань, ідей, які використовують на уроках музичного мистецтва. Головною метою вчителів музичного мистецтва є виховання всебічно розвиненої особистості, прищеплення любові до мистецтва, розширення уявлення учнів про значення музики в житті людини, виховання культурного слухача.
Сучасний світ – це світ творчих, креативних особистостей, і вершин у ньому досягають лише ті, хто мислить неординарно, творчо, хто намагається нестандартно розв’язувати будь-які проблеми. Уроки музичного мистецтва мають необмежені можливості для розвитку творчих здібностей учнів. Тому вчителі проводять нестандартні уроки, а саме; урок-концерт, урок-вікторина, урок - КВН, урок-твір, урок-аукціон тощо. На уроках музичного мистецтва учні виконують творчі завдання: переводять образ з одного художнього ряду в інший, виробляють вміння дивитися й бачити, слухати й чути, складають рецензії на музику, добирають відповідні літературні епіграфи і репродукції живописних творів до сприйнятої музики, передають музичні враження за допомогою малюнка тощо.
Крім того, що вчителі ведуть уроки музичного мистецтва, вони ще активно працюють поза школою: ведуть художні гуртки, є організаторами і керівниками творчих колективів у своїх школах, беруть активну участь у підготовці всіх шкільних свят.
У педагогічній праці вчитель музичного мистецтва є наставником у духовному й творчому спілкуванні дітей з музикою, розвиває творчу компетентність дітей, тим самим виховує в дітей інтерес до знань, виявляє їхні нахили, стимулює самостійність у навчанні.
Учень добре вчиться лише тоді, коли переживає успіх, хоча б невеликий. Тому головне у практиці мудрого вчителя – підтримувати навіть найменші прояви дитячої творчості, відзначати знахідки – нехай і незначні, цінувати думку дитини.