Особливості застосовування РРО при реалізації технічно складних побутових товарів


10.07.2017 09:17 83

Порядок реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій (далі - РРО), що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги) затверджений наказом Міністерства фінансів України від 14.06.2016 №547.

Якщо на господарському об’єкті фізичної особи-підприємця – платника єдиного податку одночасно реалізуються як технічно складні побутові товари, що підлягають гарантійному ремонту та внесені в Перелік, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 16.03.2017 року №231, так і будь-які інші товари, то належним чином зареєстрований та переведений у фіскальний режим роботи РРО повинен застосовуватись при продажу всіх наявних на господарському об’єкті товарів.

Також слід зазначити, якщо фізична особа-підприємець – платник єдиного податку здійснює реалізацію технічно складних побутових товарів, які підлягають гарантійному ремонту, лише в одній із господарських одиниць, то така особа зобов’язана проводити розрахункові операції за однаковим порядком на усіх своїх господарських одиницях, зокрема, застосовувати РРО незалежно від асортименту товарів на інших господарських одиницях, оскільки законодавством передбачені вимоги щодо застосування РРО до платника податків – суб’єкта господарювання, а не до його структурних підрозділів.

Господарська одиниця – це стаціонарний або пересувний об'єкт, у тому числі транспортний засіб, де реалізуються товари чи надаються послуги та здійснюються розрахункові операції.

У разі доставки товару власною кур‘єрською службою, суб‘єкти господарювання мають право зареєструвати РРО на транспортний засіб, яким здійснюється доставка.

З відповідними роз’ясненнями щодо застосування РРО можна ознайомитися на офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби України у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі (категорія 109).




Білгород-Дністровська міська рада, 2024 рік