Міський бюджет
За період з 3 по 9 листопада надійшло до міського бюджету податків та зборів – 8731,3 тис. грн.
Отримано трансфертів з місцевого та державного бюджетів – 0,00 тис. грн.:
Проведено фінансування видатків у сумі 10391,6 тис. грн. (загальний фонд -9317,9 тис. грн.), (спеціальний фонд –1073,7 тис. грн.), з них профінансовано на:
- оплату праці і нарахування на заробітну плату – 5102,0 тис. грн.;
- оплату медикаментів та перев’язувальних засобів – 0,3 тис. грн.;
- оплату продуктів харчування - 2,9 тис. грн.;
- оплату енергоносіїв – 46,2 тис. грн.;
- оплату інших видатків – 1742,4 тис. грн.;
- оплату праці і нарахування на заробітну плату (за рахунок освітньої субвенції з державного бюджету) - 2384,3 тис. грн.;
- оплату праці і нарахування на заробітну плату (за рахунок субвенції з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції (ІРЦ) - 40,4 тис. грн.;
Спеціального фонду капітальні видатки та вкладення, інвестиційні проєкти – 1073,7 тис. грн.
- придбання обладнання для харчоблоку ЗДО №1 (морозильної камери 1 шт.)-19,5 тис. грн.;
- придбання обладнання для оснащення харчоблоку початкової школи (м’ясорубки 1од.) - 24,2 тис. грн.;
- придбання міні трактору газонокосарки - 290,0 тис. грн.;
- аналізатор біохімічний автоматичний ВS-240-1 шт. - 400,00 тис. грн.;
- придбання обладнання для монтажу пожежної сигналізації по ЗДО №5 – 172,6 тис. грн.,
- придбання виробничого столу та ванни мийної для харчоблоку ЗДО№1 – 20,9 тис. грн.
- придбання виробничих столів для оснащення харчоблоків ЗЗСО №3 - 18,00 тис. грн.,
- придбання термосів для ЗЗСО №1 - 79,5 тис. грн.
- субвенція державному бюджету 2 ДПРЗ в Одеській області - 49,00 тис. грн.
Начальник фінансового управління Олена ЗАДОРОЖНА