Нарада практичних психологів, соціальних педагогів та логопедів навчальних закладів Білгорода-Дністровського


01.12.2015 12:22 337

26 листопада 2015 року на базі ММК відділу освіти відбулася нарада практичних психологів, соціальних педагогів та логопедів ЗНЗ та ДНЗ міста, де було розглянуто тему «Подальше впровадження інклюзивного навчання в дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладах».

Обговорювались питання нормативного забезпечення інклюзивного навчання та організація проведення тижня інклюзивної освіти в ЗНЗ, ДНЗ і ПНЗ міста, приуроченого до Міжнародного Дня інвалідів.

Методист психологічної служби Лєконцева Е.В. у своєму виступі зазначила, що людство пройшло величезний шлях ставленні до свого дитинства, та інклюзивна освіта – це новий стрибок у його розвитку. З середини ХХ століття в нашому житті поступово йде перехід (за теорією Ллойда деМоcа — американського історика та психолога, одного із засновників психоісторії) до нового стилю виховання підростаючого покоління – від соціалізуючого до допомогаючого. Цей стиль заснований на припущенні, що дитина краще за дорослого, знає свої потреби на кожній стадії розвитку. Дорослі лише помічники у формуванні інтересів та розкритті індивідуальних здібностей нової особистості нового тисячоліття.

Також на нараді виступили вихователь-методист ДНЗ№2 «Буратіно» Бригодська О.М. та соціальний педагог ЗОШ №11 Гончарук В.В., які поділилися своїм досвідом роботи із соціально-психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами на всіх ланках освітнього процесу.

Увага зосереджується на соціалізації дітей цієї категорії та якості навчання. Діти з особливими потребами стають частиною нашого життя, оточення, спільноти. До них ставляться як до рівних і таких, що заслуговують на повагу і сприйняття їх такими, якими вони є.

Проблемні питання, які ставлять освітяни міста – це створення належних умов для функціонування і розвитку інклюзивної освіти, забезпечення достатнього обсягу фінансування для впровадження інклюзії, забезпечення архітектурної відповідності навчальних закладів, підготовка кваліфікованих педагогічних кадрів, забезпечення ними повною мірою та створення системи підвищення їх професійної майстерності, забезпечення їх сучасними засобами корекції індивідуального та колективного призначення.

Крім того, на нараді спеціалісти психологічної служби були ознайомлені із загальноміським звітом щодо готовності дітей – першокласників, які сіли за парти у цьому навчальному році, до навчання у школі, та обговорили питання щодо взаємозв’язку між психологічною та логопедичною службами міста з метою підвищення ефективності навчально-виховного процесу.




Білгород-Дністровська міська рада, 2024 рік