12 жовтня 2017 року в ММК управління освіти, сім’ї, молоді та спорту відбулася нарада асистентів вчителя інклюзивних класів.
Головний спеціаліст Управління Принц О.М. ознайомила учасників наради з нормативно-правовими актами, навчальними планами та організацією навчально-реабілітаційного процесу для учнів з особливими освітніми потребами загальноосвітніх навчальних закладів у 2017/2018 навчальному році. Методист ММК Управління Лєконцева Е.В. надала методичні рекомендації щодо реалізації індивідуального навчального плану учнів з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі та ведення основної документації асистента вчителя.
Спеціалісти Управління наголосили, що корекційно-розвивальна робота - вагома складова інклюзивного навчання. Корекційно-розвивальну роботу в умовах інклюзивного навчання здійснюють фахівці: асистент вчителя, вчитель-логопед, практичний психолог, соціальний педагог. Однак, не стоять осторонь корекційної допомоги й інші учасники мультидисциплінарної команди, а саме: класні керівники, вчителі-предметники , батьки та адміністрація закладу. Корекційно-розвивальна складова у навчальному процесі повинна мати випереджаючий характер, не тільки вправляти й удосконалювати те, що досягла дитина, а й активно формувати те, що повинно розвинутись у найближчій перспективі.
На нараді було також обговорено сучасні підходи до організації та проведення корекційно-розвиткових занять та звернуто увагу на проблеми, що виникають під час роботи.
Учасники наради вибрали керівника методичного обєднання, виробили стратегію та тактику роботи на особистісний розвиток дітей з особливими освітніми потребами.