29 січня 2016 року в Затоківській загальноосвітній школі І–ІІІ ступенів №9 проведена інтерактивна педагогічна рада з виховної роботи на тему: «Ефективні форми і методи роботи з батьками, спрямовані на зміцнення взаємодії школи та родини», на якій були присутні члени батьківських комітетів 1-11 класів.
Директор школи Урсакій Світлана Василівна акцентувала увагу на те, що школа завжди прагнула посилити свій вплив на сім'ю, щоб з її допомогою сприяти розвиткові дитини. Практика показує, що співробітництво сім'ї та школи стає дедалі актуальнішим і потрібнішим. Педагогічний колектив Затоківської школи намагається визначити грані взаємодії з батьківською громадськістю. У школі склалася певна система роботи з батьківською спільнотою, протягом навчального року проводяться багато колективних творчих справ, а метою педради стали:
- пошук нових шляхів залучення сім'ї до участі в навчально-виховний процес школи;
- зміцнення партнерських зв’язків між родинами учнів та школою з метою забезпечення єдності навчально-виховного процесу.
Заступник директора з виховної роботи Маковецька Тетяна Григорівна зазначила, що інтеграція України у світовий простір потребує постійного вдосконалення національної системи загальної середньої освіти, пошуку ефективних шляхів підвищення якості освіти та розроблення інноваційної моделі навчального закладу. Важливою складовою навчально-виховного процесу Затоківської ЗОШ, як Школи сприяння здоров’я, є організація роботи з батьками, сім’ями учнів.
Під час роботи педагогічної ради використовувалися елементи тренінгу. Психолог школи Шишмарьова Ганна Юріївна провела вправу «Очікування», де на сніжинках кожен учасник написав свої очікування від спільної роботи.
За допомогою вправи «Мумія» класні керівники та батьки вчилися слухати і чути один одного. А вправа «Пазли» допомогла розвивати вміння домовлятися.
Керівник шкільного методичного об’єднання класних керівників Ткаченко Наталя Олександрівна проаналізувала відвідування батьками батьківських зборів класних і загальношкільних. Зазначила що, продумані, гарно підготовлені, неформально проведені батьківські збори, батьки із задоволенням будуть відвідувати. Тому слід пам’ятати‚ що від компетентності‚ комунікабельності та небайдужості залежить ступінь довіри батьків до класного керівника.
Працюючи в групах, учасники педради визначали, яку користь для учнів, для батьків, для вчителів і для навчального закладу взагалі, приносить процес залучення батьків та громадськості до партнерства в освіті.
Проектно-аналітична група підготувала проект рішення педради і після внесення доповнень затвердила його. Отже рішенням педагогічної ради стало впровадження проекту «Електронний щоденник і журнал», який дозволить учасникам навчального процесу отримувати інформацію про розклад уроків, поточні, підсумкові оцінки, домашні завдання у режимі он-лайн. «Електронний щоденник» допоможе батькам бути обізнаними про успішність своїх дітей шляхом отримання інформації з Інтернету. Журнал успішності - інструмент обліку в освітній установі. Ведення його в електронному вигляді оптимально щодо підвищення прозорості освітнього процесу і для реалізації можливості інформування батьків в електронному вигляді.
Бажання бути інноваційними, гнучкими та творчими у визначенні нового бачення розвитку школи та освіти, родинно-шкільний колектив Затоківської ЗОШ №9 розширює коло партнерів і закладає фундамент для становлення закладу як громадсько-активної школи.
Відділ освіти Білгород-Дністровської міської ради бажає їм успіхів у здійсненні важливих проектів!