В 2018/2019 навчальному році загальноосвітні навчальні заклади переходять на новий Державний стандарт і новий зміст в освіті. Одним з ефективних шляхів оновлення змісту і методів навчання в сучасній школі є інтеграція, під якою розуміють процес зближення і поєднання різних навчальних предметів.
Тому, на базі загальноосвітньої школи №5, разом з представниками Білгород-Дністровського педагогічного училища та міським методичним кабінетом відбувся семінар для вчителів початкових класів за темою «Інтегрований урок – шлях до цілісного сприйняття учнями навколишнього світу»
Методист ММК з початкової освіти Мізюк Л.І. наголосила, що у новому Законі «Про освіту» передбачається 12 річне навчання та 3 рівні повної загально-середньої освіти, розкрила зміст Концепції нової української школи та зосередила увагу педагогів на ключових компетентностях, якими повинен оволодіти випускник нової української школи.
Вчителі загальноосвітньої школи №5 продемонстрували відео-фрагменти інтегрованих уроків та провели з учасниками заходу методичний брейн-ринг «Очі бояться, а руки роблять».
В ході обговорення, початківці нашого міста провели аналіз інтеграції предметів, виявили переваги та проблеми, висвітлили різноманітні шляхи впровадження форм і методів інтегрованого навчання у навчально-виховний процес молодших школярів та розробили практичні рекомендації з проведення інтегрованих уроків.
Перед учасниками семінару виступила Кошелєва Тетяна Яківна – голова предметної комісії викладачів педагогіки і психології Білгород-Дністровського педагогічного училища, яка розповіла, що педагогічне училище є одним із учасників Всеукраїнського проекту «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення початкової освіти» та про нові спецкурси, тренінгові-практичні курси, які вони розробили з урахуванням Концепції нової української школи, щоб підготувати молодших спеціалістів, готових навчати по-новому.
Результатом участі вчителів у роботі семінару стало розуміння важливості проблеми реалізації інтегрованого навчання, що повинно сприяти самопізнанню й розкриттю творчого потенціалу особистості. Адже інтегровані уроки в початковій школі покликані навчити дитину з найперших кроків у школі уявляти світ як єдине ціле, в якому все взаємопов'язане.
Наші діти мають здобути умінні і компетентності ХХІ століття, які узгоджені країнами Європейського Союзу, і які сьогодні потрібні сучасному українцю.