На сучасному етапі становлення і розвитку держави перед школою постає складне і відповідальне завдання – формування людини нового типу, інтелектуальної, творчої, ініціативної й активної, самостійної, гармонійно розвиненої, свідомої особистості з громадянською позицією, почуттям національної гідності, готової до конкретного вибору свого місця у житті.
Саме над формуванням такої особистості і працюють вчителі історії нашого міста.
19 листопада на базі ММК відбулося засідання ММО вчителів історії, на якому були розглянуті питання: «Місце національної історії в структурі сучасної шкільної історичної освіти», «Формування розвиненої правосвідомості і правової культури засобами креативного навчання», «Виконання Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді в школах».
Відкрила засідання «круглого столу» керівник МО Воронова О.М.(«ЗОШ-ліцей»), яка наголосила, що одним з обов’язків педагогічних працівників є постійне підвищення професійного рівня, педагогічної майстерності, загальної культури. Хохлова Т.О., вчитель ЗОШ №5, змістовно ознайомила учасників з місцем національної історії в структурі сучасної шкільної історичної освіти та зауважила, що викладання історії не може бути інструментом ідеологічного маніпулювання. Вчитель ЗОШ №6 Допірук О.Г. поінформувала присутніх про одну із сучасних педагогічних технологій – технологію креативного мислення. Доповнила доповідь Боровик О.О., вчитель ЗОШ №3, яка наголосила, що навчити учня креативно мислити – означає підготувати його до самостійного життя. Макевич Г.М., вчитель історії ЗОШ №4, поділилася досвідом роботи у створенні та застосуванні інтерактивного плакату на уроці історії.
Учасники засідання взяли активну участь в обговоренні та поділилися досвідом роботи з питань національно-патріотичного виховання в своїх закладах.
Сподіваємося, що учителі-історики не втратять того світоглядного стрижня, який дає змогу бути і переконливими, і авторитетними, і цікавими, і щирими в очах своїх вихованців.