Фахівці Білгород-Дністровського Пенсійного фонду продовжують моніторити громадську думку


21.08.2017 05:52 339

Задля опитування громадськості з метою вивчення суспільної думки про якість надання послуг, в тому числі у сфері антикорупційної політики, на виконання Плану заходів з реалізації Стратегії розвитку комунікації Білгород-Дністровського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Одеської області на 2017 рік фахівці управління проводять щоденне анкетування, в основному, під час обслуговування громадян в офісах «єдиного вікна», а також на підприємствах і в організаціях під час проведення інформаційно-роз’яснювальних заходів.

Усього в управлінні Пенсійного фонду України було опитано за 8 місяців 2017 року 183 громадянина, з яких визначили свій соціальний статус як: пенсіонер – 72 або 39,3%; працюю – 41 або 56,9%; не працюю – 31 або 43,1%.

За наданими анкетами переважна більшість опитаних задоволена якістю послуг, що надає управління. Зауважень у сфері антикорупційної політики не надійшло.

На основі проведеного аналізу відповідей опитаних лідерами серед способів у який зручно звертатись громадянам до управління – особистий прийом; переважна кількість опитаних дізнається про зміни в пенсійному забезпеченні та про послуги які надає фонд через засоби масової інформації або від фахівців управління.




Білгород-Дністровська міська рада, 2024 рік