До уваги учасників всеукраїнського конкурсу туристичного бренду міста Білгорода-Дністровського!


22.09.2020 11:23 676

З метою залучення більшої кількості учасників, розпорядженням міського голови від 18.09.2020 р. №150, строк прийому конкурсних робіт продовжено до 25 вересня 2020 року!

Нагадуємо, що, відповідно до Положення про всеукраїнський конкурс туристичного бренду міста Білгорода-Дністровського до участі в Конкурсі на І етапі допускаються конкурсні роботи, які включають наступні елементи:

1.Письмове обґрунтування щодо змісту концептуальної ідеї туристичного бренду (концептуальна пропозиція) – до 1 сторінки А4;

2. Графічне зображення логотипу (графічні елементи, образи, шрифти, кольорові рішення);

3. Графічний електронний файл зображень роздільною здатністю не менше 600 dpi з таким змістом:

- логотип міста на двох мовах (українська, англійська);

- кольорові рішення (відтворення в кольоровому, монохромному, рельєфному виконанні);

- приклади використання логотипу як на великих рекламних площах, так і на сувенірній продукції;

- приклади відображення в інших формах стосовно конкретних тем (в динамічній айдентиці.

4. Слоган (Гасло): має відображати описані переваги для цільових аудиторій, а саме туристів та інвесторів, мешканців міста, потенційних мешканців міста;

- має легко читатися, не містити важких для вимови слів та абревіатур;

- не може містити жодних політичних або релігійних мотивів, комерційних посилань;

- має бути унікальним, не відтворювати слогани (гасла) інших міст, територій, комерційних брендів;

- має бути лаконічним. Концептуальна ідея, логотип та слоган мають відображати образ туристичного міста, його стратегічне бачення, основні конкурентні переваги, туристично - рекреаційний потенціал, географічне розташування, історико-культурну унікальність (знакові об’єкти та особистості), ідентичність містян.

Конкурсні роботи мають супроводжуватися заявою (Додаток 4 до цього Положення), підписаною автором роботи, про згоду у разі перемоги на укладання договору про передачу Білгород - Дністровській міській раді виключних майнових авторських та суміжних прав на туристичний бренд міста, включаючи логотип та слоган.

На конкурс не допускається подання логотипів, слоганів (гасел), права інтелектуальної власності на які (елементи яких) належать іншим власникам.

Конкурсні роботи подаються у вигляді презентації у форматі Microsoft Power Point або PDF із заповненими додатками 1 та 4 на електронну адресу brand.whitecity@gmail.com.

Усі питання щодо умов конкурсу можна адресувати на електронну адресу: brand.whitecity@gmail.com.


Підписуйтесь на наш Telegram канал, та отримуйте офіційні новини миттєво https://t.me/AkkermanOfficial

При публікації матеріалу прохання вказувати джерело за допомогою гіперпосилання на сайт Білгород-Дністровської міської ради https://bilgorod-d.gov.ua



Білгород-Дністровська міська рада, 2024 рік