Керівник Контактного центру розповіла про роботу зі зверненнями мешканців Білгорода-Дністровського


10.12.2020 11:36 4110

10 грудня 2020 року старший оператор Контактного центру департаменту документально-організаційного забезпечення, інформаційної діяльності та архівної справи Ірина Наумова провела брифінг, в ході якого інформувала про роботу ввіреній їй служби.

Як повідомила Ірина Наумова, Контактний центр, створений у 2016 році з метою цілодобового зв’язку населення із міською владою, постійно вдосконалює свою діяльність та розширює спектр послуг. На даний момент в ньому працюють 3 оператори та старший оператор. Його головне завдання – прийняття телефонних дзвінків від мешканців міста та реагування на них шляхом доведення інформації до відповідних служб та комунальних підприємств. Оператори консультують людей, які звернулися до Контактного центру, приймають звернення з проблемних питань, що належать до компетенції органу місцевого самоврядування Білгорода-Дністровського, здійснюють зворотній зв’язок через надання письмових відповідей за результатами вирішення проблеми.

Станом на 1 грудня поточного року до Контактного центру надійшло 2231 звернення, питому вагу з них складають питання, які стосуються житлово-комунального господарства (40%). Також громадяни звертаються з питань роботи пасажирського транспорту, освіти, охорони здоров’я, соціальних виплат тощо. З початком введення карантинних заходів у зв’язку з поширенням COVID-19, Контактний центр став приймати звернення від людей похилого віку та малозабезпечених мешканців міста для надання гуманітарної допомоги у вигляді продуктових наборів. Таких звернень прийнято більше тисячи.

На працівників Контактного центру також покладені обов’язки оперативних чергових. Завдяки тісній взаємодії із державними підприємствами, диспетчерськими службами комунальних підприємств, метеостанцією, мешканці міста отримають вчасну інформацію про планові відключення та аварійні ситуації, штормові попередження. Ці дані розповсюджуються на офіційному сайті, Телеграм-каналі, через засоби масової інформації, чат-бот «Назар», соціальні мережі.

«Шановні мешканці Білгорода-Дністровського, у разі виникнення нагальної проблеми або необхідності з’ясувати певне питання, звертайтеся до Контактного центру 24/7 за телефонами: (04849) 3-33-33; (067) 333-06-23 або 15-77, - звернулася до громадян Ірина Наумова. – Почуємо кожного та допоможемо!».


Підписуйтесь на наш Telegram канал, та отримуйте офіційні новини миттєво https://t.me/AkkermanOfficial

При публікації матеріалу прохання вказувати джерело за допомогою гіперпосилання на сайт Білгород-Дністровської міської ради https://bilgorod-d.gov.ua



Білгород-Дністровська міська рада, 2024 рік