В місті Білгороді- Дністровському державна політика захисту прав споживачів спрямована на задоволення потреб населення у продовольчих та промислових товарах, побутових, комунальних, послугах транспорту і зв'язку та здійснюється на основі безумовного додержання вимог щодо якості та безпеки, постійного контролю з боку виконавчого комітету міської ради.
З 1993року для Вас шановні споживачі була утворена і працює служба міськвиконкому у справах захисту прав споживачів. Відповідно до діючого законодавства України сьогодня – сектор у справах захисту прав споживачів працює по скаргам та зверненням споживачів.
У минулому 2015році до сектору звернулося 265 споживачів. За неякісні товари та послуги споживачам надана допомога у поверненні коштів в сумі 38838грн.
З початку 2015року до сектору звернулося 64 споживача, яким надані роз’яснення діючого законодавства про захист прав споживачів та допомога в повернення коштів за неякісні товари та послуги в сумі 6026грн.
Робота служби спрямована на задоволення Ваших законних вимог, упередження порушень прав споживачів, захист від неякісних, небезпечних товарів та послуг, запобігання реалізації споживачам продуктів сумнівної якості.
Звернувшись, Ви завжди можете бути впевнені що Ваші законні права та інтереси будуть захищені. Ми завжди готові прийти Вам на допомогу.
Щотижня (понеділок, середа з 10:00 до 12:00год., каб. 106, вул.Леніна,56, тел. 2-70-62) проводиться особистий прийом споживачів, надання консультацій з питань захисту прав споживачів у міському виконавчому комітеті. Крим того, сайт Білгород-Дністровської міської ради містить всю необхідну інформацію для громадян міста, в якої викладені матеріали для допомоги щодо захисту прав споживачів.