Повідомлення про прийняття працівника на роботу
Головне управління ДПС в Одеській області повідомляє, що працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу та повідомлення про такий прийом до податкового органу.
Порядок подання повідомлення в податкову службу про прийняття працівника на роботу затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413. Таке повідомлення подається власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом (особою) чи фізичною особою до територіальних органів Державної податкової служби за місцем обліку їх як платника єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до початку роботи новоприйнятого працівника одним із таких способів:
• засобами електронного зв'язку з використанням електронного цифрового підпису;
• на паперових носіях разом з копією в електронній формі;
• на паперових носіях, якщо трудові договори укладено не більше ніж із п'ятьма особами.
Повідомлення про прийняття працівника на роботу, надані до територіальних органів Державної податкової служби не за місцем обліку роботодавця або не за встановленою формою вважаються такими, що не подавалися.
Додатково повідомляємо, що платникам податків надана можливість сформувати повідомлення про прийняття працівника на роботу через Електронний кабінет платника податків. Вхід до Електронного кабінету платника здійснюється через офіційний вебпортал ДПС за посиланням https://cabinet.tax.gov.ua/
Чорноморське управління ГУ ДПС в Одеській області:
«Анонс телефонного зв’язку «гаряча лінія»
23 січня 2019 року з 11-00 до 12-00 відбудеться сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» з старшим державним інспектором Чорноморської ДПІ Чорноморського управління ГУ ДПС в Одеській області Олександром Дубачем на тему: «Застосування РРО» за телефоном (0482) 3-49-00.
Податкова служба запустила тестування програмного РРО “пРРОсто”
Забезпечення розробки програмного рішення для програмних реєстраторів розрахункових операцій та можливості його тестування здійснюється Державною податковою службою України на виконання Указу Президента України від 08 листопада 2019 року №837/2019.
Записатися на тестування можна з 01 січня 2020 року за посиланням https://prrosto.kmu.gov.ua.
Після тестування та можливого доопрацювання за пропозиціями та зауваженнями буде забезпечене подальше використання програмного рішення для програмних РРО для здійснення господарської діяльності.
Програмне РРО “пРРОсто” - це безкоштовний сервіс від податкової, який взаємодіє через Інтернет з сервером податкової служби через відкритий програмний інтерфейс, і виконує функції: формування, підпис, відправлення та видачу чеків встановленого формату, відкриття та закриття зміни, перегляд даних, та інші. Програмне рішення доступне для тестування на смартфонах і планшетах під операційними системами Android та iOS.
Запропоноване програмне РРО не є ексклюзивним, наявність відкритого програмного інтерфейсу (API) дозволить розробникам програмного забезпечення пропонувати для підприємців та застосовувати для власних потреб альтернативні розробки.
Розробка не потребує сертифікації, технічної експертизи, включення до Державного реєстру моделей – достатньо виконувати вимоги законодавства, формувати, підписувати та реєструвати чеки у встановленому форматі й надавати їх покупцям товарів та отримувачам послуг, в тому числі в електронному форматі.
Софт створений податковою службою у співпраці з Офісом ефективного регулювання.
Запрошення учасників до тестування буде розсилатися з 09 січня 2020 року.
Як на офіційному інформаційному ресурсі Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ІДД ДПС можна переглянути інформацію
Головне управління ДПС в Одеській області повідомляє, що на офіційному інформаційному ресурсі Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ІДД ДПС (https://acskidd.gov.ua/) можна переглянути інформацію:
- перелік документів, необхідних для отримання електронних довірчих послуг - «Головна»/«Отримання електронних довірчих послуг»/«Підготовка документів та реєстрація» -https://acskidd.gov.ua/etrusted-services;
Для завантаження форм реєстраційних документів та зразків їх заповнення, перегляду переліку документів, необхідних для реєстрації, оберіть відповідну вам категорію та перейдіть за посиланням:
• юридична особа
• філії та представництва юридичної особи
• фізична особа
• іноземні представництва
• органи державної влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації державної форми власності
• договір про спільну діяльність/договір управління майном/угода про розподіл продукції
• технологічні сертифікати
- адреси пунктів обслуговування, режим роботи та контактні номери телефонів – «Головна»/«Отримання електронних довірчих послуг»/«Пункти обслуговування» або «Головна»/«Контакти»/«Пункти обслуговування» -https://acskidd.gov.ua/etrusted-services;
- перелік суб’єктів господарювання, які здійснюють роздрібний продаж захищених носіїв ключової інформації -https://acskidd.gov.ua/download/Perelik_subjektiv.pdf;
- системи, які підтримують використання сертифікатів Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ІДД ДПС – «Головна»/«Системи, які підтримують використання сертифікатів Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД ДПС» -https://acskidd.gov.ua/partnership;
- поширені запитання та відповіді щодо послуг електронних довірчих послуг - «Головна»/«Отримання електронних довірчих послуг»/«Поширені запитання» - https://acskidd.gov.ua/etrusted-services;
- відеоінструкції:
Відеоінструкція по повторному (дистанційному) формуванню сертифіката за електронним запитом -https://www.youtube.com/watch?v=abVjwGuWZSU;
Відеоінструкція з самостійної генерації ключів підписувачем (органи державної влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації державної форми власності) -https://www.youtube.com/watch?v=nchVTg6PDBw;
Відеоінструкція по блокуванню кваліфікованих сертифікатів за електронним запитом - https://www.youtube.com/watch?v=tzhzP8MP5oU;
Відеоінструкція по скасуванню кваліфікованих сертифікатів за електронним запитом - https://www.youtube.com/watch?v=nYrsPz1_xMc;
- нормативна база – «Головна»/«Нормативна база» -https://acskidd.gov.ua/normative-documentation;
-актуальні новини – «Головна»/«Новини» -https://acskidd.gov.ua/news;
Крім того, можна здійснити:
- завантаження програмного забезпечення для роботи з кваліфікованим електронним підписом – «Головна»/«Отримання електронних довірчих послуг»/«Програмне забезпечення»/«Засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки – «ІІТ Користувач ЦСК-1»/«Докладніше»/«Інсталяційний пакет «ІІТ Користувач ЦСК-1.3.1» -https://acskidd.gov.ua/korustyvach_csk;
- пошук сертифікатів та списки відкликаних сертифікатів (СВС) – «Головна»/«Пошук сертифікатів та СВС» -https://acskidd.gov.ua/certs-crls;
- скасувати, блокувати або поновити сертифікат – «Головна»/«Скасування, блокування, поновлення сертифіката» -https://acskidd.gov.ua/blokuvannya;
- підпис даних – «Головна»/«Підпис даних» -https://acskidd.gov.ua/sign;
- перевірку підписаних даних – «Головна»/«Перевірка підписаних даних» - https://acskidd.gov.ua/verify;
- дистанційне формування нових сертифікатів –«Головна»/«Повторне (дистанційне) формування сертифікатів за електронним запитом» - https://acskidd.gov.ua/manage-certificates;
Увага! Дистанційно сформувати нові сертифікати зможуть лише ті користувачі, які мають:
- чинні сертифікати (наприклад до закінчення строку чинності сертифікатів залишилося декілька днів);
- незмінні реєстраційні дані (ПІБ, адреса реєстрації місця проживання, код ЄДРПОУ організації тощо);
- особистий ключ, доступний лише користувачу та не є скомпрометованим;
Для початку використання нового передового сервісу Вам необхідно завантажити та встановити актуальну версію безкоштовного програмного забезпечення "ІІТ Користувач ЦСК-1".