Війна стала випробовуванням для дітей із особливими освітніми потребами та їхніх батьків. Вона є психотравмуючим фактором для всіх, а особливо – для учнів. У таких умовах виникає чимало запитань, зокрема: як організувати дистанційне навчання дітей із ООП в умовах війни? Які платформи, технології та інструменти використовувати - і так, щоб було комфортно всім учасникам освітнього процесу? Як спілкуватися з учнями та батьками - так, щоб не порушувати етичних правил, але маючи зворотний зв'язок?
У рамках проведення методичних засідань спільноти асистентів вчителів закладів загальної середньої освіти міста у грудні поточного року відбулися засідання круглого столу в онлайн форматі на тему «Панорама творчих ідей: від навчання до практичних навичок самостійності здобувачів освіти».
Організаторами заходу виступили асистентки вчителів ЗЗСО №7 Вікторія Мирза, Антоніна Долготер, Леся Штифанюк (директорка Олена Шмелькова), які детально розкрили тему мовленнєвих порушень, нервових розладів у дітей з особливими освітніми потребами і як на практиці з ними ефективно працювати.
Учасники засідання круглого столу обмінялися досвідом роботи та поглибили знання про технології та інструменти організації віддаленого навчання дітей із ООП, отримали поради щодо надання психологічної допомоги й підтримки школярів в умовах війни, а також ефективніше використовувати наявні інструменти очного та дистанційного навчання у своїй роботі.