Право на звернення – один із засобів захисту прав та законних інтересів громадян


07.11.2016 09:13 97

Іллічівська ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області нагадує, що відповідно до Закону України «Про звернення громадян»  кожен громадянин має право направляти до органів фіскальної служби як індивідуальні, так і колективні письмові звернення.

Звертаємо увагу, що звернення повинно містити:

-  прізвище, ім'я, по батькові;

-  адресу громадянина;

-  контактний телефон;

-  суть порушеного питання (зауваження, пропозиції, заяви, скарги, прохання або вимоги);

-  підпис заявника (заявників) із зазначенням дати;

-  надруковано або написано від руки розбірливо й чітко.

Звернення розглядаються та вирішуються в місячний термін від дня їх надходження, а ті, що не потребують додаткового вчення, – не пізніше 15 днів від дня їх отримання. В цілому термін розгляду звернень не може перевищувати 45 днів.

Для кожного виду звернень установлено особливий порядок розгляду й форми реагування. Відповідь за результатами розгляду звернень в обов’язковому порядку дає той орган, який отримав звернення та до компетенції якого входить вирішення порушених питань, такий орган повинен: об’єктивно та своєчасно розглянути звернення; перевірити викладені факти; прийняти рішення згідно чинного законодавства та повідомити громадян про наслідки розгляду.

Звертаємо увагу, що звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявникові з відповідними роз'ясненнями. Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором є анонімним і розгляду не підлягає.

Право на звернення - є одним із засобів захисту прав та законних інтересів громадян, яке закріплено основним Законом держави – Конституцією України  та  Законом України №393 від 02.10.1996 року «Про звернення громадян».





Білгород-Дністровська міська рада, 2024 рік