Так, відповідно до п. 5.1 Регламанту Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (далі-АЦСК ІДД ДФС) при заповненні реєстраційних документів заявнику необхідно зазначати свої контактні дані, зокрема, контактний номер телефону та діючу електронну адресу, які дозволяють зв’язатися з ним.
Крім того, для запобігання доступу сторонніх осіб до ключової інформації підписувачів довірена особа разом з комплектом реєстраційних документів має надати конверти з розрахунку один конверт для одного носія особистого ключа підписувача.
Ненадання контактного номеру телефону та/або діючої електронної адреси, а також ненадання достатньої кількості конвертів для носіїв ключової інформації підписувачів (у разі звернення довіреної особи) є підставою для прийняття рішення про відмову в наданні послуг електронного цифрового підпису.
Нова редакція Регламенту АЦСК ІДД ДФС та нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису, затверджені наказом ІДД ДФС від 17.02.2015 №15, набули чинності з 2 березня 2015 року.
Також, у зв’язку зі зміною найменування АЦСК ІДД ДФС сформовано нові технологічні сертифікати центру та серверів центру, які необхідно додати до файлового сховища програмного забезпечення, що використовується для накладення електронного цифрового підпису на Завантажити або переглянути витяг з Регламенту, повний перелік актуальних технологічних сертифікатів АЦСК ІДД ДФС та нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису можна на офіційному веб-сайті (http://acskidd.gov.ua) у розділах «Регламент роботи»,«Сертифікати АЦСК» та «Реєстрація користувачів».