Інформація про діяльність Департаменту соціальної, сімейної політики та охорони здоров’я з 6 по 10 грудня


13.12.2021 08:43 85

Департамент соціальної, сімейної політики та охорони здоров’я Білгород-Дністровської міської ради постійно здійснює функції розпорядника коштів, що надходять з різних джерел фінансування

Департаментом за період з 06.12.2021. по 10.12.2021 року перераховані кошти на загальну суму — 8 944 328,21 грн.

ДЕРЖАВНИЙ БЮДЖЕТ — 8 929 179,22 грн. в т. ч.

Державна соціальна допомога сім'ям з дітьми, малозабезпеченим сім'ям, особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю, тимчасова державна допомога дітям та допомога на догляд за особами з інвалідністю I та II групи внаслідок психічного розладу, тимчасова державна соціальна допомога непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату у сумі - 6 558 138,03 грн.

Компенсаційні виплати громадянам, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС - 44 246,80 грн.

Виплата пільг і житлових субсидій громадянам на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу у грошовій формі - 2 326 794,39 грн.

МІСЦЕВИЙ БЮДЖЕТ- 15 148,99 грн. в т. ч.

Надання пільг окремим категоріям громадян з оплати послуг зв'язку у рамках Міської програми "Забезпечення надання пільг з послуг зв’язку та інших передбачених законодавством пільг" на 2021-2023 роки -15 148,99 грн.

КРЕДИТОРСЬКА ЗАБОРГОВАНІСТЬ станом на 10.12.2021 р. відсутня.

За звітній період відділом виплати допомог прийнято 32 заяв на призначення 29 видів державних допомог. Призначено 29 видів державної соціальної допомоги та 31 одержувачам державних допомог проведені перерахунки в межах призначення терміну. Проведена виплати державних соціальних допомог відповідно до Закону України “Про державну допомогу сім'ям з дітьми” - 1356 сім'ям на суму 2 074 954,18 грн. відновідно до:

1. Закону України “Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю” - 655 осіб на суму 1663738,31 грн.

2. Закону України “Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю” - 288 осіб на суму 556780,09 грн.

3. Порядку надання щомісячної грошової допомоги особі, яка проживає разом з особою з інвалідністю I чи II групи внаслідок психічного розладу, яка за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за нею, затвердженого постановою КМУ від 2 серпня 2000 року № 1192, - 90 осіб на суму 210297,72 грн.

4. Порядку призначення і виплати державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, затвердженого постановою КМУ від 24 лютого 2003 року № 250, - 250 осіб на суму 1220198,50 грн.

5. Порядку виплати допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях, затвердженого постановою КМУ від 13 березня 2019 року № 250, - 286 осіб на суму 588200,00 грн.

6. Порядку відшкодування вартості послуги з догляду за дитиною до трьох років “муніципальна няня”, затвердженого постановою КМУ від 30 січня 2019 року № 68, - 10 осіб на суму 20133,00 грн.

7. Порядку призначення та виплати тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, затвердженого постановою КМУ від 22 лютого 2006 року № 189, - 18 осіб на суму 25256,94 грн.

8. Порядку призначення тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату, затвердженого постановою КМУ від 27 грудня 2017 року № 1098, - 45 осіб на суму 71304,61 грн.

9. Порядку виплати соціальної допомоги на утримання дитини в сім'ї патронатного вихователя та оплати послуги патронату над дитиною, затвердженого постановою КМУ № 893 від 20 серпня 2021року; відповідно до Порядку призначення і виплати державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа, у тому числі з інвалідністю, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях за принципом “гроші ходять за дитиною” відповідно до постанови КМУ від 26 червня 2019 року № 552 , - 7 осіб на суму 125893,12 грн.

10. виплата компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги згідно постанови КМУ від 29 квітня 2004 року № 558 - 4 особи на суму 168,56 грн.

Відділом виплати субсидій прийнято 13 заяв на призначення житлових субсидій. Здійснено призначення 16 домогосподарствам субсидії на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого пічного палива за новим зверненням. Проведено виплати субсидії на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого пічного палива за листопад 2021 року на банківські установи 1422 домогосподарства на суму 1300910,23 грн. та через виплатні об'єкти АТ “Укрпошта” 146 домогосподарствам на суму 126631,74 грн.

Відділом обслуговування та персоніфікованого обліку пільгового контингенту проводилась робота по наповненню бази даних Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги щодо актуалізації даних та внесення інформації для подальшого впровадження монетизованої системи відшкодування пільг (готівкова форма). Окрім цього, спеціалістами відділу обслуговування та персоніфікованого обліку пільгового контингенту здійснювалась робота щодо забезпечення гарантій та дотримання законодавства в сфері соціального захисту окремих категорій громадян, а саме:

учасники бойових дій 804

учасники війни 62

член сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни 182

Особа з інвалідністю внаслідок війни 1 групи 10

Особа з інвалідністю внаслідок війни 2 групи 132

Особа з інвалідністю внаслідок війни 3 групи 26

Ветерани праці 3498

Діти війни 2247

Особа ЧАЕС 1 категорії 67

Особа ЧАЕС 2 категорії - ліквідатор 51

Особа ЧАЕС 2 категорії-потерпілий 17

Особа ЧАЕС 3 категорії 65

Дружина (чоловік) померлого ЧАЕС 1 категорії 11

Дружина (чоловік) померлого ЧАЕС 2 категорії 9

Дитина (ЧАЕС) потерпіла 49

Ветеран служби цивільного захисту 4

Ветеран військової служби 277

Вдова (вдівець) ветерана військової служби 241

Ветеран органів внутрішніх справ 38

Вдова (вдівець) ветерана органів внутрішніх справ 13

Реабілітовані особи 0

Дитина з інвалідністю 22

Інваліди 1 групи по зору або з ураженням ОРА 4

Інваліди 2 групи по зору або з ураженням ОРА 9

Інваліди 1 групи (крім інвалідів по зору або з ураженням ОРА) 100

Інваліди 2 групи (крім інвалідів по зору або з ураженням ОРА) 936

Інваліди 3 групи 673

Жертви нацистських переслідувань. ст. 6(1) 1

Жертви нацистських переслідувань. ст. 6(3) 1

Військовослужбовець СБУ на пенсії 2

Вдова (вдівець) військовослужбовця та його діти 28

Дружина (чоловік) військовослужбовця, який пропав безвісти, його діти 2

Батьки загиблого військовослужбовця 4

Інвалід військової служби 26

Багатодітна сім’я 290

Дитина з багатодітної сім’ї 972

Дитячий будинок сімейного типу 1

Прийомна сім’я 1

в сфері соціального захисту окремих пільгових категорій громадян:

- забезпечено внесення до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги інформації про осіб, які мають право на пільги передбачені діючим законодавством України — внесено зміни по діючим карткам пільговиків 70 особи;

- проведено виплата пільг за житлово-комунальні послуги 967 пільговикам міста за листопад місяць 2021 року на суму 899 252.42 грн.;

- проведено нарахування разової грошової допомоги до 5 травня у 2021 році громадянам, на користь яких винесені відповідні до рішення суду;

Відділом соціальних інспекторів протягом тижня здійснено 2 обстеження матеріально-побутових умов проживання громадян, які звернулись за призначенням державних соціальних допомог та субсидій, з метою визначення права громадян на призначення державних допомог, житлових субсидій, тощо та складено відповідні акті. За результатами обстеження та наданих громадянами документів, спеціалістами відділів в подальшому будуть прийматися рішення про право громадян на отримання державних соціальних гарантів. Соціальними інспекторами протягом звітного періоду перевірено 200 особових справ на достовірність даних, зроблено 176 інформаційних витягів з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборони відчуження об'єктів нерухомого майна щодо суб'єктів, а також зроблено запити та отримано 73 відповіді від Головного сервісного центру МВС про наявність/відсутність транспортних засобів у громадян-отримувачів субсидій та державних соціальних допомог.

Сектором з питань соціально-трудових відносин за звітний період видано 2 довідки ВПО у зв'язку зі зміною даних, надано 2 консультації про право та алгоритм отримання допомоги на покриття житлово-комунальних витрат для ВПО та інших видів соціальних допомог.

Сектором у справах сім’ї та молоді за звітний період з метою забезпечення дотримання правових, соціально-економічних умов державної системи захисту багатодітних родин проводилась робота щодо видачі посвідчень багатодітним сім’ям, продовження терміну дії посвідчень, постановку на облік тощо.

Службою у справах дітей департаменту з метою захисту прав та законних інтересів дітей взято участь у 2 судових засіданнях в Білгород-Дністровському міськрайонному суді з питань позбавлення батьківських прав, визначення місця проживання дитини, участь у вихованні дитини одним із батьків, захисту житлових та майнових прав дітей.

10.12.2021 року проведено чергове засідання комісії з питань формування пропозицій стосовно потреби щодо спрямування субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на проектні, будівельно-ремонтні роботи, придбання житла та приміщень для розвитку сімейних та інших форм виховання, наближених до сімейних, підтримку малих групових будинків та забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа.

За звітний період Департаментом опрацьовано 202 документ, з яких: звернень громадян - 28, звернень громадян на Урядову гарячу лінію -3, документів загального листування від установ та організації – 90, вихідних документів зареєстровано 81.




Білгород-Дністровська міська рада, 2024 рік