Дія.QR – це інноваційний сервіс, який дозволяє підприємствам створювати унікальні QR-коди для швидкого та зручного доступу до різноманітних послуг та інформації. Цей інструмент сприяє спрощенню комунікації між бізнесом та клієнтами, забезпечуючи можливість швидкого зчитування інформації та взаємодії з нею за допомогою мобільних пристроїв. Переваги підключення до Дія.QR:
1. Зручність для клієнтів (спрощений доступ до інформації та послуг підприємства через QR-коди);
2. Ефективність (оптимізація процесів обслуговування клієнтів та скорочення часу на обробку запитів);
3. Модернізація (впровадження сучасних цифрових технологій у бізнес-діяльність);
4. Підвищення конкурентоспроможності (використання сучасних цифрових технологій дозволяє підприємствам залишатися на крок попереду конкурентів);
5. Підтримка державних ініціатив (впровадження цифрових рішень у бізнесі сприяє досягненню національних цілей у сфері цифровізації та економічного розвитку);
6. Зручність та простота використання (впровадження QR-кодів не вимагає значних ресурсів та часу, що робить цей інструмент доступним для підприємств будь-якого розміру).
Інструкція щодо налаштування Дія.QR
Користувач створює в особистому кабінеті на порталі Дія QR-код, щоб клієнти могли поділитися своїми документами на порталі Дія в декілька кліків. Користувач відкриває сканер у Дії, наводить на QR-код, який компанія розмістить у себе, сканує, в Дії з’явиться запит на цей перелік документів. Після підтвердження за допомогою Дія. Підпис підписує документи та зі свого мобільного пристрою відправляє дані на електронну пошту запитувача.
Для підключення вам потрібно буде зайти на Портал: https://diia.gov.ua/services/diyaqrта зареєструватися для отримання коду. Відео інструкція є за цим посиланням: https://paperless.diia.gov.ua/instruction/diyaqr
Як налаштувати?
1. Авторизуватися на Порталі Дія за допомогою КЕП керівника організації/ФОП. Якщо ви авторизуєтесь на Порталі вперше - необхідно заповнити дані профілю (ел. пошта, телефон, паспортні дані).
2. Після успішної авторизації перейти до “Відомості про мене” - “Бізнес” - “Мої Дія QR”.
3. Ознайомитись із умовами публічної оферти та підписати заяву про приєднання за допомогою КЕП керівника організації/ФОП.
4. Створити відділення (місце запиту документів у відвідувачів / користувачів).
5. Створити послугу та визначити перелік документів, копії яких необхідні для отримання послуг.
Важливо! Перед визначенням переліку документів перевірте наявність законних підстав для отримання та обробки таких персональних даних згідно ЗУ “Про захист персональних даних”.
6. Отримати QR-код у кабінеті (Налаштування послуги - завантажити SVG/PDF).