Задля якісного обслуговування платників податків та забезпечення належних умов для того, щоб процес адміністрування податків був швидким і комфортним, на веб-порталі Державної фіскальної служби України розміщено ряд сервісів. Користуючись ними, платникам вдасться заощадити власний час та кошти. Отже, серед найпопулярніших можна виділити наступні:
– Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс («ЗІР»), який дозволяє користувачам здійснювати пошук інформації з певного податку, напрямку діяльності, в тому числі з використанням ключових слів, шляхом перегляду за певні періоди інформації не лише по запитаннях-відповідях, але і по відповідях на письмові звернення, які були надані із використанням Бази знань, назвах нормативних та інформаційних документів;
– сервіс «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера», що допомагає оцінити податкові ризики діяльності з партнером по бізнесу, який можливо не є платником податку на додану вартість, є банкрутом чи відсутній за визначеною в установчих документах адресою, є інструментом для мінімізації податків („податкова яма”) чи учасником схем оптимізації бюджетних платежів тощо;
– електронні сервіси «Реєстр платників ПДВ», «Анульовані свідоцтва платників ПДВ» допоможуть дізнатися про те, чи є дійсним свідоцтво ПДВ контрагента, дату початку дії свідоцтва, а також інформацію про анулювання реєстрації платника ПДВ з ініціативи органів ДФС, за заявою платника податку чи за рішенням суду;
– «Перевірка свідоцтва платника єдиного податку» – за допомогою цього сервісу можна впевнитись в тому, що свідоцтво платника єдиного податку є дійсним;
– антикорупційний сервіс «Пульс», який гарантує платнику послуги з невідкладного вирішення проблемних питань. Інформація, яка надходить на ”Пульс” за тел.: (044)284-00-07 ретельно перевіряється. За результатами оперативно вживаються заходи щодо усунення проблемних моментів. Заявника в обов’язковому порядку інформують про вирішення питання.