Для зручності громадян в Електронному кабінеті реалізована можливість підготувати, заповнити та надіслати до органів фіскальної служби податкову декларацію про майновий стан і доходи.
Крім того, в Електронному кабінеті фізичні особи можуть сформувати запити для отримання інформації (виключно про себе) щодо сум виплачених доходів та утриманих податків.
Після обробки запиту на електронну адресу фізичної особи - платника податків направляється файл-відповідь, який містить відомості з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків.
Для цього необхідно отримати електронний цифровий підпис (далі - ЕЦП).
Безкоштовно отримати ЕЦП можна в акредитованому центрі сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (далі – АЦСК ІДД).
Зокрема, в Одеській області працюють 3 пункти реєстрації користувачів АЦСК ІДД за адресами:
- м.Одеса, бульв. Французький, буд. 7, 2-й пов., каб. 209, тел.: (048) 725-64-05;
- м.Одеса, вул. Стовпова, буд. 17, 1-й пов., каб.109, тел.: (048) 717-33-92;
- м.Ізмаїл, вул. Кишинівська, буд. 3, приміщення ЦОП, тел.: (04841) 7-29-37.
Інформація щодо режиму роботи, перелік представництв АЦСК ІДД, форми реєстраційних документів, зразки їх заповнення розміщені на веб-сайті АЦСК ІДД (http://acskidd.gov.ua).
Довідково:
Електронний кабiнет – це інформаційно-телекомунікаційна система, створена для забезпечення реалізації платниками податків та державними органами своїх прав та обов’язків, визначених Податковим Кодексом України, в електронному вигляді.
Офіційна сторінка електронного кабiнету https://cabinet.sfs.gov.ua
За цим посиланням користувачі електронного кабiнету отримують доступ до порталу, робота з яким здійснюється через мережу Internet та не вимагає використання чи встановлення будь-якого додаткового програмного забезпечення.