Цей аналіз регуляторного впливу розроблений відповідно до вимог Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про благоустрій населених пунктів», «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», Типового порядку видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання дозволів та місце їх проведення, затвердження, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 жовтня 2013 року № 870.
Головним розробником проекту рішення Білгород-Дністровської міської ради «Про затвердження порядку видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання дозволів у місті Білгород-Дністровський» є управління житлово-комунального господарства Білгород-Дністровської міської ради.
1. Визначення та аналіз проблеми, яку пропонується розв’язати шляхом державного регулювання.
Дана сфера регулюється рядом нормативно-правових актів: ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні», ЗУ «Про благоустрій населених пунктів», ЗУ «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», Типовим порядком видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання дозволів та місце їх проведення, затвердження, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 30 жовтня 2013 року № 870. Пунктом 7 Типового порядку видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання дозволів та місце їх проведення, затвердження, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 30 жовтня 2013 року № 870 визначено, що Порядок видачі дозволів або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання дозволів затверджується рішенням відповідної сільської, селищної, міської ради на підставі цього Типового порядку. Враховуючи зазначене, управління житлово-комунального господарства Білгород-Дністровської міської ради, було підготовлено проект рішення «Про затвердження порядку видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання дозволів у місті Білгород-Дністровський» 2. Мета та цілі правового регулювання.
Метою даного регулювання є визначення єдиної процедури видачі суб’єктам підприємницької, господарської діяльності та фізичним особам дозволів на порушення об’єктів благоустрою, пов’язаного з виконанням земляних та/або ремонтних робіт на території м. Білгород-Дністровський, у тому числі аварійних, пов’язаних з прокладанням, реконструкцією та ремонтом інженерних мереж, розриттям або обмеженням руху транспорту, пішоходів (за винятком поточних робіт по ремонту шляхового покриття). 3. Альтернативи.
1.Прийняття рішення Білгород-Дністровської міської ради «Про затвердження порядку видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання дозволів у місті Білгород-Дністровський».
2. У разі не прийняття рішення, застосовується Типовий порядок, затверджений Кабінетом Міністрів України.
4. Механізм та заходи для розв’язання проблеми.
Для розв’язання проблеми, зазначеної в розділі 1 цього аналізу, пропонується на сесії Білгород-Дністровської міської ради прийняти рішення «Про затвердження порядку видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання дозволів у місті Білгород-Дністровський», який визначає:
- порядок дій для отримання дозволу на порушення об’єктів благоустрою, пов’язаного з виконанням суб’єктами господарювання та фізичними особами земляних і ремонтних робіт на території м. Білгород-Дністровський;
- порядок видачі, відмови у видачі, переоформлення, анулювання дозволів на порушення об’єктів благоустрою; - обов’язки та відповідальність суб’єктів господарювання та фізичних осіб при порушенні об’єктів благоустрою, пов’язаного з виконанням земляних і ремонтних робіт на території міста.
5. Обґрунтування можливостей досягнення цілей.
Можливість досягнення цілей, передбачених в розділі 2 даного аналізу, у разі прийняття рішення «Про затвердження порядку видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання дозволів у місті Білгород-Дністровський» є цілком реальною, з урахуванням норм чинного законодавства.
6. Очікувані результати прийняття запропонованого регуляторного акту.
Сфера впливу
Вигоди
Можливі витрати
Білгород-Дністровська міська рада
Забезпечить врегулювання процесу порушення суб’єктами господарювання та фізичними особами об’єктів благоустрою, пов’язане з виконанням земляних та/або ремонтних робіт на території міста, та здійснення контролю за цим процесом
Процедура прийняття регуляторного акту.
Суб’єкти господарювання та
населення
- визначить єдиний порядок видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою, відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів та анулювання дозволів у місті Білгород-Дністровський;
- сприятиме підвищенню свідомості територіальної громади м. Білгорода-Дністровський щодо збереження існуючих елементів благоустрою. Витрати відсутні
Сфера впливу
|
Вигоди
|
Можливі витрати
|
Білгород-Дністровська міська рада
|
Забезпечить врегулювання процесу порушення суб’єктами господарювання та фізичними особами об’єктів благоустрою, пов’язане з виконанням земляних та/або ремонтних робіт на території міста, та здійснення контролю за цим процесом
|
Процедура прийняття регуляторного акту.
|
Суб’єкти господарювання та
населення
|
- визначить єдиний порядок видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою, відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів та анулювання дозволів у місті Білгород-Дністровський;
- сприятиме підвищенню свідомості територіальної громади м. Білгорода-Дністровський щодо збереження існуючих елементів благоустрою.
|
Витрати відсутні
|
7. Строк дії.
Безстроковий. При внесенні змін до чинного законодавства, які можуть, впливати на дію регуляторного акту, до нього будуть вноситись відповідні корективи.
8. Показники результативності.
Пропонується використати наступні показники результативності:
- рівень поінформованості суб'єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень акта;
- кількість виданих дозволів на порушення об’єктів благоустрою;
- кількість осіб, притягнутих до відповідальності за виконання земляних та ремонтних робіт без отримання дозволу у встановленому порядку.
9. Заходи відстеження результатів рішення.