Як оформити відсутність працівника на роботі на час карантину


18.03.2019 10:25 318

ЗАПИТАННЯ

В навчальному закладі, який відвідує дитина працівника, офіційно оголошено карантин. Як оформити відсутність працівника на роботі на час карантину.

ВІДПОВІДЬ

Якщо дитина працівника захворіла – все зрозуміло: працівник отримає листок непрацездатності для догляду за хворою дитиною.

Проте для перебування вдома зі здоровою дитиною впродовж карантину листок непрацездатності не видають.

Розглянемо ситуацію коли працівник на час карантину просить роботодавця відпустити з роботи для догляду за здоровою дитиною.

У нагоді стануть положення п.31 ч.1 ст. 25 Закону України «Про відпустки» від 15.11.1996 р. № 504 (далі - Закон про відпустки): «Відпустка без збереження заробітної плати за бажанням працівника надається в обов'язковому порядку матері для догляду за дитиною віком до 14 років на період оголошення карантину на відповідній території».

Право одержати таку відпустку поширюється на осіб, коло яких визначено в ч.3 ст.18 Закону про відпустки: батько; баба; дід; інші родичі, які фактично доглядають за дитиною; особа, яка усиновила чи взяла під опіку дитину; один із прийомних батьків чи батьків-вихователів.

На підставі заяви працівника роботодавець видає наказ про надання відпустки без збереження заробітної плати відповідно до п.31 ч.1 ст. 25 Закону про відпустки.

До заяви працівник додає: свідоцтво про народження дитини; документ, що підтверджує оголошення карантину (наказ органу влади або місцевого самоврядування про призупинення навчального процесу на певній території або в окремих закладах, де перевищений епідемічний поріг).

Ст.інспектор ГУ Держпраці

в Одеській області І.Б.Сорокін




Білгород-Дністровська міська рада, 2024 рік