Віталій Граждан: «Нам вдалося зменшити вартість ремонту доріг удвічі, а об’єми робіт збільшити»


23.04.2021 11:50 122

Використання нової сучасної техніки, технологій переробки старого асфальтного покриття, застосування ефективних управлінських рішень та суворого контролю над використанням коштів на проведення поточного ремонту доріг Білгорода-Дністровського дало змогу не тільки збільшити об’єми виконаних робіт, але і, що найголовніше, зменшити вартість ремонту одного квадратного метра дорожнього покриття і значно заощадити бюджетні витрати.

Такий комплексний підхід вже дає свої перші позитивні результати. Лише за три тижні від початку проекту «Місто без ям» дорожніми бригадами міського Центру «Благоустрій» проведені роботи на ділянках 14 вулиць, ліквідовані вибоїни загальною площею більше 1000 квадратних метрів.

Для порівняння, за весь (!) 2019 рік ямковий ремонт було проведено на площині всього в 1100 кв. м, а у 2020 році його взагалі не проводили.

Більше того, якщо в 2019 році, згідно даних МЦ «Благоустрій», вартість одного квадратного метра при поточному ремонті вулиць Білгорода-Дністровського складала від 800 до 3300 гривень, то в цьому році станом на сьогодні вона становить від 300 до 530 гривень. Різниця суттєва.

«За таких умов економії коштів міського бюджету у міста з’явилась можливість збільшити об’єми та площини поточних дорожніх робіт та успішно реалізувати проект «Місто без ям», який, я нагадаю, розпочався 30 березня, після встановлення відповідних погодних умов. У нас з’являється можливість напрацьовувати досвід, контролювати якість робіт, що проводяться власними силами. Вже наступного тижня ми розпочнемо ремонтні роботи по вулиці Портовій (в минулому Лазо), а в травні, коли до роботи долучиться нова техніка, дійде черга до Першотравневої», - зазначив міський голова В. Граждан.

Проект «Місто без ям» передбачає, по-перше, проведення двома дорожньо-ремонтними бригадами поточного ремонту дорожнього покриття на вулицях міста Білгорода-Дністровського з використанням сучасної техніки, ефективних технологічних та управлінських підходів.

Одна з бригад застосовує рециклер, який дозволяє виготовлювати гарячу асфальтобетонну суміш після вторинної переробки старого асфальту з добавлянням бітуму, суттєво заощаджуючи на закупівлях ремонтних матеріалів.

Інша бригада – використовує нову машину зі струменево-ін'єкційною технологією закладення вибоїн на дорожніх покриттях за допомогою бітумної емульсії. Тут підготовка вибоїни до ремонту зводиться до ретельного її очищення від пилу, сміття і вологи шляхом продувки високошвидкісним струменем повітря, промиванню і обробці поверхні емульсією. Далі вибоїну заповнюють дрібними промитими щебенями, змішаним з бітумною емульсією високої температури, повітряним струменем з високою швидкістю, що забезпечує гарне ущільнення і практично виключає необхідність додаткового використання віброплит і віброкатків.

Проєкт є відкритим і прозорим, з широким висвітленням робіт засобами масової інформації міста, з можливістю громадського контролю через створену Карту ремонту доріг у Білгороді-Дністровському, де наносяться всі площини відремонтованих вулиць та провулків міста https://cutt.ly/AvXHvFT.


Підписуйтесь на наш Telegram канал, та отримуйте офіційні новини миттєво https://t.me/AkkermanOfficial

При публікації матеріалу прохання вказувати джерело за допомогою гіперпосилання на сайт Білгород-Дністровської міської ради https://bilgorod-d.gov.ua



Білгород-Дністровська міська рада, 2024 рік