У Білгороді-Дністровському оголошено всеукраїнський конкурс на розробку туристичного бренду міста


05.08.2020 16:04 786

В рамках проєкту «Створення та просування на вітчизняний та світовий туристичний ринок комплексного туристичного продукту міста Білгорода-Дністровського» оголошується всеукраїнський конкурс туристичного бренду міста Білгорода-Дністровського та розпочинається прийом конкурсних робіт, який триватиме до 20 вересня 2020 року.

Туристичний бренд міста складається із концептуальної ідеї, логотипу та слогана.

Запропонована концепція бренду, перш за все, має бути націлена на формування позитивного туристичного іміджу міста в Україні та світі та позиціювання унікальних туристичних конкурентних переваг міста на регіональному, національному та міжнародному рівнях;

У Конкурсі можуть брати участь фізичні та юридичні особи, незалежно від місця проживання, сфери занять або форми організації. Участь у Конкурсі безкоштовна.

Конкурсні роботи з позначкою «Всеукраїнський конкурс туристичного бренду міста Білгорода-Дністровського» надсилаються на розгляд в електронному вигляді на пошту brand.whitecity@gmail.com, заповнивши заявку на участь у конкурсі до якої обов’язково додаються відомості про автора: ПІБ, контактний телефон, електронна адреса, назва та короткий опис конкурсної роботи (Додаток 1 до Положення).

Перед подачею конкурсної роботи (робіт) всім учасникам надається можливість ознайомитись з результатами SWOT-аналізу розвитку туристичної дестинації міста Білгорода-Дністровського, надіславши запит на пошту brand.whitecity@gmail.com з позначкою «SWOT-аналіз».

Кожен учасник може подати необмежену кількість робіт.

Конкурс проводиться у ІІІ етапи:

І етап – відбірковий (21.09-30.09): технічний відбір конкурсних робіт;

ІІ етап – пів фінал (01.10-11.10): відбір конкурсною комісією 5 основних конкурсних робіт - концептуальних ідей бренду, включаючи логотип та слоган, які набрали максимальну кількість балів, на основі критеріїв оцінки; 07.10 - 09.10 – доопрацювання фінальних робіт згідно із наданими рекомендаціями від конкурсної комісії;

ІІІ етап – фінал (12.10-22.10): оприлюднення конкурсних робіт 5 фіналістів та онлайн-голосування за найкращу концептуальну пропозицію.

Онлайн-голосування буде здійснюватися на веб-платформі «Єдина платформа місцевої електронної демократії» (скорочено – EDEM). Участь в онлайн-голосуванні зможуть взяти усі мешканці міста Білгорода-Дністровського, які зареєстровані на території міста.

23.10.2020 - оголошення переможця.

До участі в Конкурсі на І етапі допускаються конкурсні роботи, які включають наступні елементи:

• Письмове обґрунтування щодо змісту концептуальної ідеї туристичного бренду (концептуальна пропозиція) – до 1 сторінки А4;

• Графічне зображення логотипу (графічні елементи, образи, шрифти, кольорові рішення);

Графічний електронний файл зображень роздільною здатністю не менше 600 dpi з таким змістом:

• логотип міста на двох мовах (українська, англійська);

• кольорові рішення (відтворення в кольоровому, монохромному, рельєфному виконанні);

• приклади використання логотипу як на великих рекламних площах, так і на сувенірній продукції;

• приклади відображення в інших формах стосовно конкретних тем (в динамічній айдентиці)

Слоган (Гасло):

• має відображати описані переваги для цільових аудиторій, а саме туристів та інвесторів, мешканців міста, потенційних мешканців міста;

• має легко читатися, не містити важких для вимови слів та абревіатур;

• не може містити жодних політичних або релігійних мотивів, комерційних посилань;

• має бути унікальним, не відтворювати слогани (гасла) інших міст, територій, комерційних брендів;

• має бути лаконічним.

На І етап Конкурсу учасники подають роботи у вигляді презентації у форматі Microsoft Power Point або PDF.

На ІІІ етап Конкурсу учасники-фіналісти подають роботи у вигляді:

В одному з типів растрових файлів (*jpeg, *tif, *png, *psd) з роздільністю не менше 600 dpi у 2-х розмірах (10 см по найменшій стороні та 1 см по найменшій стороні);

В одному з типів векторних файлів (*cdr, *eps, *ai).

Логотип має бути розроблений в 4-х варіантах зображення:

Повнокольорове зображення на білому тлі в електронному та друкованому варіантах на форматі А1;

Монохромне чорно-біле зображення на білому тлі в електронному та друкованому варіантах на форматі А1;

Повнокольорове зображення на чорному тлі;

Чорно-біле зображення на чорному тлі.

Переможець конкурсу отримує диплом переможця конкурсу та винагороду у вигляді 50000,00 грн. на розробку повноцінного бренд-буку, решта переможців другого етапу отримує заохочувальні призи.


Підписуйтесь на наш Telegram канал, та отримуйте офіційні новини миттєво https://t.me/AkkermanOfficial

При публікації матеріалу прохання вказувати джерело за допомогою гіперпосилання на сайт Білгород-Дністровської міської ради https://bilgorod-d.gov.ua



Білгород-Дністровська міська рада, 2024 рік