Щодо захисту прав споживачів - на брифінгу завідуючої профільного сектору Білгород-Дністровського управління економічного розвитку Ганни Бойкової


24.10.2018 12:06 256

24 жовтня 2018 року завідуюча сектором у справах захисту прав споживачів управління економічного розвитку Білгород-Дністровської міської ради Ганна Бойкова провела брифінг для представників ЗМІ.

Перш за все, Ганна Леонідівна інформувала журналістів про реалізацію Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року, згідно з Планом заходів якої політика держави буде приводитися у відповідність до європейських стандартів та вимог.

Згідно з Законом України “Про захист прав споживачів” відповідна служба в структурі органу місцевого самоврядування Білгорода-Дністровського була створена ще у 1993 році. Її головним завданням є дотримання норм даного Закону, допомога покупцям у відстоюванні їхніх інтересів та прав. Як повідомила Г. Бойкова, з початку 2018 року до сектору у справах захисту прав споживачів звернулися 175 громадян, з яких 51 - з письмовими заявами. Всі звернення споживачів розглянуті у встановлені законом строки, надані консультації та відповіді. Слід зазначити, що за 9 місяців поточного року завдяки діяльності сектору здійснена допомога у поверненні коштів за неякісні товари та послуги на суму 46 тис. 508 грн.

Наразі прийом громадян завідуюча сектором у справах захисту прав споживачів здійснює чотири дні на тиждень у приміщенні Центру надання адміністративних послуг по вул. Єврейській,21.

Також, Ганна Бойкова на реальних випадках та прикладах із свого досвіду нагадала про найбільш розповсюджені помилки споживачів, через які покупцеві важко або взагалі неможливо довести свою правоту та несумлінність надавача послуг, виробника або продавця. В першу чергу, це стосується відсутності розрахункових та гарантійних документів. Також, не всі громадяни знають, що споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків, споживач має право вимагати пропорційного зменшення ціни; безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк; відшкодування витрат на усунення недоліків товару. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач на підставі обов’язкових для сторін правил чи договору має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми, а також вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний.

Більш докладно з матеріалами брифінгу можна ознайомитися у газетах “Торнадо-прес”, “Наше місто”, “Чорноморський вісник”, “Правда Аккерману”, передачах радіомовлення “Новини Придністров’я”, телеканалів “Бессарабія ТБ” та “Південна хвиля”.


Підписуйтесь на наш Telegram канал, та отримуйте офіційні новини миттєво https://t.me/AkkermanOfficial

При публікації матеріалу прохання вказувати джерело за допомогою гіперпосилання на сайт Білгород-Дністровської міської ради https://bilgorod-d.gov.ua



Білгород-Дністровська міська рада, 2024 рік