Про стан роботи із зверненнями громадян в Білгород-Дністровському об’єднаному управлінні Пенсійного фонду України Одеської області за І квартал 2018 року


23.04.2018 11:15 292

В управлінні приділяється особлива увага забезпеченню конституційних прав громадян на звернення, створенню належних умов для реалізації цього права відповідно до Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 №109 ”Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, наказу Пенсійного фонду України від 25.02.2008 №23 “Щодо реалізації Указу Президента України від 07.02.2008 №109 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”. Постійно вживаються заходи щодо покращання роботи зі зверненнями громадян.

За І квартал 2018 року до управління звернулось 208 громадян, за відповідний період минулого року – 156. В порівняні з відповідним періодом минулого року загальна кількість звернень збільшилась на 33,3%.

Переважна кількість питань, з якими звертаються громадяни, стосуються права на призначення пенсій, перерахунків, виплат за рішенням суду, отримання додаткової інформації і роз’яснень, у зв’язку із введенням нового законодавства.

Повторно до управління звернення не надходили.

До управління у звітний період надійшло 61 письмове звернення. В порівнянні з минулим роком кількість письмових звернень збільшилась на 10,9 % (І квартал 2017 р – 55). В ході особистого прийому, який проводився відповідно до затверджених графіків, в управлінні було прийнято 40 громадян. На виїзних прийомах було прийнято 77 громадян. Усі вони при зверненні на особистий прийом, отримали докладні роз’яснення з порушених питань.

Забезпечуючи відкритість і прозорість діяльності управління, функціонує громадська приймальна, постійно діючі “гарячі” телефонні лінії.

На виконання наказу Пенсійного фонду України від 24.09.2009 № 118 “Про організацію виконання постанови Кабінету Міністрів України від 12.08.2009 № 898” керівниками структурних підрозділів управління вживаються вичерпні заходи щодо забезпечення оперативного реагування на звернення, що надходять до Державної установи «Урядовий контактний центр». Забезпечено об’єктивний і вчасний розгляд 30 електронних звернення, які надійшли за звітний період до управління.

Найчастіше заявники звертаються з питанням щодо перерахунків, згідно нововведень у законодавстві, правильності нарахування пенсії та її виплати за рішенням судів.

На виконання постанови Пенсійного фонду України від 21.02.2012 №4-3 «Деякі питання удосконалення прийому та обслуговування осіб, що звертаються до органів Пенсійного фонду України» в управлінні запроваджено прийом та обслуговування осіб, що звертаються до управління, за принципом «єдиного вікна», з метою спрощення процедури отримання послуг, скорочення строків їх надання, підвищення якості. За І квартал 2018 року кількість зареєстрованих звернень в приймальні склала 3468, в тому числі за призначенням та перерахунком пенсій 680.

Перший заступник начальника

Білгород-Дністровського об’єднаного управління

Пенсійного фонду України Одеської області

Крижанівська О.М.




Білгород-Дністровська міська рада, 2024 рік